تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 15 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):مؤمن هرگاه سخن گويد ياد (خدا) مى كند و منافق هرگاه سخن گويد بيهوده گويى مى كند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804814942




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

درآمد زایی مهم ترین وظیفه مدیران شهرداری است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

شهردار اهواز؛ درآمد زایی مهم ترین وظیفه مدیران شهرداری است اهواز-ایرنا- شهردار اهواز با اشاره به این که مهم ترین وظیفه مدیران شهرداری درآمد زایی برای خدمات رسانی به شهروندان است گفت: مدیر موفق کسی است که منابع درآمدی را شناسایی و اهدافش را در این حوزه مشخص کند.


به گزارش سه شنبه ایرنا از روابط عمومی شهرداری اهواز ،ˈسید خلف موسویˈدر جلسه شورای معاونان شهرداری گفت: مدیران شهرداری باید با برنامه ریزی دقیق منابع درآمدی در کلیه بخش های شهرداری را شناسایی کنند.
شهردار اهواز با ذکر این نکته که با تلاش معاونان و مدیران شهرداری در بخش لوایح درآمدی تحول خوبی صورت گرفته است ازمعاونان و مدیران شهرداری که در تنظیم این لوایح ظرفیت های درآمد زایی خوبی را تعریف کرده اند قدردانی کرد.
موسوی همچنین خواستار ایجاد تحول در سیستم مناطق شهردای اهواز شد و بیان کرد:سازمان های وابسته به شهرداری باید در بحث درآمدزایی اقدامات جدی تری را انجام دهند و مناطق مختلف شهرداری اهواز نیز که از نظر درآمدزایی ضعیف تر هستند نیز باید برنامه مدونی را برای این بخش تعریف کنند.
وی به برخی مشکلات موجود در سطح شهر اشاره و اظهار داشت: باید مشکل ترافیک محدوده سید خلف، نمایشگاه دایمی و فلکه نخل به سمت زیتون کارمندی با اتخاذ تدابیرلازم برطرف شود.
شهردار اهواز با بیان این که مدیران و معاونان باید برای رفع مشکلات و کاستی های شهر چاره اندیشی کنند گفت: در بخش ترافیک و زیباسازی نیز باید کارهای خوب و اساسی صورت گیرد.
موسوی همچنین بر لزوم زیباسازی فلکه جمهوری و خیابان سلمان فارسی به لحاظ طراحی و گرافیکی تاکید کرد و اظهار کرد: باید کمیته ای متشکل از افرادی که در بحث طراحی و گرافیک دارای تخصص و توانایی هستند ایجاد و از خلاقیت این افراد جهت زیباسازی و طراحی شهری که اغلب نیز افراد تحصیل کرده و بیکار هستند استفاده شود.
وی در ادامه بر رفع مشکلات پل های عابر پیاده، سرعت گیرهای پلاستیکی، تابلوهای اسامی معابر سطح شهر،ترمیم پل طبیعت، جمع آوری نخاله های ساختمانی سطح شهر، نصب مخازن زباله درپارک هاتاکید کرد.
شهردار اهواز با اشاره به این که مدیران شهرداری باید با اعضای شورای اسلامی شهر اهواز ارتباط کاری خوب داشته باشند گفت: می توان با استفاده از ظرفیت و توانمندی های اعضای شورای اسلامی شهر اهواز در جهت خدمت رسانی مطلوب تر به مردم استفاده کرد.
موسوی با اشاره به این که شهر اهواز آماده استقبال از مهمانان نوروزی و کاروان های راهیان نور است گفت: در همین راستا تکمیل پروژه های ساحلی، ترمیم و بازسازی سایت های قایق رانی،اصلاحات جاده اهواز-ماهشهر، نصب سفره های هفت سین، برپایی فرش گل در تمام نقاط شهر، نورپردازی و نصب نیمکت در کنار پیاده روها و اغذیه فروشی ها و استقرار کیوسک های از من بپرس از جمله برنامه های شهرداری اهواز تا پایان امسال است.
شهردار اهواز از راه اندازی تور رایگان اهواز گردی در ایام نوروز برای آشنایی مهمانان نوروزی با جاذبه های گردشگری شهر اهوازخبرداد.
وی افزود: برگزاری جشنواره اقوام خوزستان، اتمام خط کشی و تکمیل علائم و تابلوهای ایمنی در سواحل غربی و شرقی،پیگیری و اتمام مراحل ساخت دومین اسکله تفریحی کشور و برپایی آثار حجمی از اقوام مختلف خوزستان به صورت تندیس از مهم ترین اقدام های شهرداری اهواز برای استقبال از مهمانان نوروزی است. ک /17161/641
انتهای پیام /*




13/12/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 53]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن