تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 7 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):مؤمن را بر مؤمن، هفت حق است. واجب ترين آنها اين است كه آدمى تنها حق را بگويد، هر ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818808473




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مسجد یکی از محوری ترین نهادهای ترویج فرهنگ ایثار و مقاومت است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

مدیرعامل باغ موزه دفاع مقدس: مسجد یکی از محوری ترین نهادهای ترویج فرهنگ ایثار و مقاومت است تهران - ایرنا - مدیرعامل باغ موزه دفاع مقدس گفت: مسجد یکی از محوری ترین نهادهای ترویج فرهنگ ایثار و مقاومت است و ما به مساجد به عنوان کلید اصلی ترویج این فرهنگ نگاه می کنیم.


به گزارش روز سه شنبه ایرنا از باغ موزه دفاع مقدس، سردار «جواد خضرایی» این مطلب را در سومین جلسه شورای ترویج فرهنگ ایثار و مقاومت تهران که با حضور سردار «محسن انصاری» قائم مقام بنیاد شهید و امور ایثارگران، سردار ناسماعیل کوثری» نماینده مردم تهران در مجلس، سردار «علی فضلی» جانشین سازمان بسیج مستضعفان و تعدادی دیگر از اعضا این شورا برگزار شد، عنوان کرد.
رییس شورای ترویج فرهنگ ایثار و مقاومت تهران با تاکید بر استفاده بهینه از ظرفیت های ترویج فرهنگ ایثار و مقاومت گفت: شهرداری تهران همواره در ارتباط با سه مولفه «امام، انقلاب و ولایت» ، «دفاع مقدس» و «مسئله فلسطین» برنامه ریزی داشته و شورای ترویج فرهنگ ایثار و مقاومت تهران تلاش دارد تا این فرهنگ را در سراسر شهر تهران به منصه ظهور برساند.
حجت الاسلام «میثم امرودی» با اشاره به رهنمودهای رهبر معظم انقلاب در دیدار با شهردار و اعضای شورای شهر تهران گفت: ایشان تاکید کردند که تهران یعنی کشور و به همین منظور باید در تهران از همه ظرفیت های ملی در ترویج فرهنگ ایثار بهره برد.
وی تصریح کرد، امروز آیین نامه اجرایی این شورا مورد بررسی قرار گرفت و برای مدت شش ماه به تصویب اعضای شورا رسید.
امرودی اضافه کرد: تا شش ماه این آیین نامه اجرایی می شود و پس از شش ماه به عنوان سند اجرایی این شورا به کار گرفته خواهد شد.
اجتمام(1) ** 1880 ** 1071





13/12/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 97]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن