تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 1 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):بزرگ ترين مصيبت ها، نادانى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801552973




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سطوح درآمدی پرداخت حق بیمه اجتماعی برای سال آینده اعلام شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

سطوح درآمدی پرداخت حق بیمه اجتماعی برای سال آینده اعلام شد قزوین - ایرنا - مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر استان قزوین، از اعلام و ابلاغ سطوح درآمدی پرداخت حق بیمه اجتماعی برای سال آینده افراد زیر پوشش این بیمه خبر داد.


ˈسعید رضاییˈ روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: سطوح درآمدی برای پرداخت حق بیمه این صندوق در سال آینده در هشت سطح بین حداقل دو میلیون ریال و حداکثر پنج میلیون ریال برای هر خانوار در سال تعیین شده است.
وی، همچنین از ابلاغ اجرای طرح بیمه کشاورزان غیرساکن روستاها خبرداد وگفت: پس از ابلاغ این طرح همه کشاورزان ساکن شهر که به یکی از مجموعه 230 شغل مورد تایید جهاد کشاورزی اشتغال داشته باشند؛ پس از تایید اداره جهاد کشاورزی شهرستان و نظام صنفی کشاورزی می توانند به عضویت صندوق درآمده واز مزایای این صندوق بهره مند شوند.
رضایی اظهار کرد: هم اکنون 174 نفر مستمری بگیر این صندوق هستند که از این تعداد 6 نفر از آنان از کارافتاده و بقیه را بازماندگان افراد متوفی تشکیل می دهند.
این مسوول خاطرنشان کرد: در خصوص بازماندگان افراد بیمه شده پس از پرداخت یکسال حق بیمه در صورت فوت بر اثر بیماری یا حوادث، مستمری بازماندگان جهت افراد تحت تکفل بیمه شده برقرار می شود.
7391/616
انتهای پیام /*




13/12/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 81]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


پزشکی و سلامت

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن