تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):مرگ آرى امّا پستى و خوارى هرگز، به اندك ساختن آرى امّا دست سوى اين و آن دراز كردن هرگ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818891758




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

همكاري ايران و چين براي توليد سالانه 30 هزار تن الياف شيشه


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


اقتصادی > صنعت و تجارت و کشاورزی
همكاري ايران و چين براي توليد سالانه 30 هزار تن الياف شيشه
معاون وزير صنعت، معدن و تجارت و رئيس هيات عامل ايدرو ضمن ديدار با مديرعامل بزرگترين توليد كننده الياف شيشه در دنيا از خطوط توليد اين كارخانه بازديد كرد.



به گزارش خبرگزاری مهر، غلامرضا شافعي در پي عقد تفاهم نامه اي با بزرگترين توليد كننده الياف شيشه در راس هياتي از سازمان گسترش و نوسازي صنايع ايران به كشور چين سفر كرده و از خطوط توليد و تجهيزات پيشرفته الياف شيشه در اين شركت بازديد بعمل آورد.

در اين بازديد كوره هاي ذوب، خط توليد الياف، خط منحصر به فرد پوشينگ و نيز بخش نساجي كارخانه جوشي مورد بازديد مهندس شافعي قرار گرفت.

پس از اين بازديد شافعي در ديدار با مدير عامل شركت  چینی، از روند همكاري با اين شركت بزرگ چيني براي توليد الياف شيشه در ايران، ابراز خرسندي كرد.

وي با بيان اينكه ايدرو قصد دارد حداقل دو خط توليد سالانه 30 هزار تن الياف شيشه در ايران راه اندازي كند، تصريح كرد، زمين مورد نياز براي ايجاد نخستين سايت الياف شيشه در ايران خريداري شده و آماده آغاز عمليات اجرايي كارخانه هستيم.

وي همچنين از سرمایه گذاران چینی دعوت كرد براي استفاده از مزيت هاي بازار ايران و نيز بازارهاي كشورهاي همسايه، نسبت به افزايش حجم سرمايه گذاري خود در ايران اقدام كند.

در مذاكرات دو هيات ايراني و چيني، طرفين بر ارتقاي سطح همكاريهاي دوجانبه تاكيد كردند.

فناوري توليد الياف شيشه در اين شركت منحصر به فرد بوده و محصولات آن از قدرت رقابت بالايي با محصولات اروپايي و آمريكايي برخوردار هستند.


۱۳۹۲/۱۲/۱۳ - ۱۰:۰۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 46]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن