تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هيچ آيينى، با نادانى رُشد نمى كند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819720399




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تقوا عامل اصلاح رفتارهای منفی اجتماعی است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

تقوا عامل اصلاح رفتارهای منفی اجتماعی است کرمان - ایرنا - رییس کل دادگستری استان کرمان گفت: اگر بخواهیم برخوردها و رفتارهای منفی اجتماعی را اصلاح کنیم نیاز به تقوا و ارتقای معنوی داریم.


به گزارش روز دوشنبه روابط عمومی دادگستری کرمان، حجت الاسلام ˈعلی توکلیˈ در جلسه شورای قضایی استان کرمان افزود: بسیاری از مشکلات ما که در حوزه قضایی درگیر آن هستیم متاسفانه ناشی از ضعف تقوا یا فقدان تقواست و هیچ تضمینی هم نیست که اگر ما با تقوا بودیم، همیشه با تقوا و خوب بمانیم.
وی اظهار کرد: برای اصلاح رفتارهای منفی اجتماعی نیاز به همدلی و تعاملی داریم که مقدمه آن پیشگیری است.
وی با اشاره به اینکه در سالی که گذشت تجربیات جدیدی کسب کردیم، گفت: باید در صورت امکان عملکرد یک سال دستگاه های قضایی استان را اطلاع رسانی کنیم.
رییس کل دادگستری استان کرمان افزود: سال آینده برای تقویت اعتماد عمومی باید سعی و تلاش بیشتری کنیم تا مردم دادگستری را ملجاء و پناهگاهشان بدانند.
حجت الاسلام توکلی، ضمن خوب ارزیابی کردن عملکرد یک سال دستگاه قضایی استان به معاونان خود تاکید کرد: در سال آینده نظارت بیشتری بر روی مدیران داشته باشند.
این مقام قضایی همچنین به سفر اخیر معاون اول قوه قضائیه به کرمان اشاره کرد و گفت: حجت الاسلام رییسی از سفر به استان کرمان بویژه از حضور کیفی امت حزب الله در راهپیمایی 22 بهمن و سخنرانی در جمع مردم شریف استان کرمان ابراز رضایت کرد.
وی عملکرد دادسرای کرمان در حل مشکلات بویژه در بحث تعاونی های مسکن مهر و صندوق پشتیبان را خوب ارزیابی کرد و گفت:معتقدم اگر دادگستری وارد میدان نشود و اقدامی نکند، کسی دیگر نمی تواند کاری انجام دهد و باید طوری عمل کنیم تا آرامش در جامعه حاکم شود.
رییس شورای قضایی استان کرمان با بیان اینکه باید نواقص و ایرادات موجود برای سال آینده برطرف شود، افزود: بایستی گزارشات را به صورت مستمر به تهران منتقل کنیم.ک/1
7443/8154/2624
انتهای پیام /*




12/12/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 126]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن