تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس از مرد يا زن مسلمانى غيبت كند، خداوند تا چهل شبانه روز نماز و روزه او را نپذ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819206904




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

طرح ملی فرشتگان رحمت ویژه جمعیت هلال احمر مازندران آغاز شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

طرح ملی فرشتگان رحمت ویژه جمعیت هلال احمر مازندران آغاز شد ساری - ایرنا - مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران گفت: با استعانت از درگاه خداوند متعال و با تاسی از سیره مولای متقیان حضرت علی (ع) و ائمه معصومین(ع) در آستانه عید نوروز و با هدف کمک به خانواده های نیازمند بی سرپرست، بد سرپرست و مددجویان تحت پوشش جمعیت هلال احمر، طرح ملی فرشتگان رحمت این جمعیت از روز دوشنبه در استان آغاز شد.


ˈمهدی ولی پورˈ روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگاران در ساری افزود: در راستای تحقق اهداف بشر دوستانه جمعیت هلال احمر در قالب طرح فرشتگان رحمت، سبد کالای عیدانه به نیازمندان تحت حمایت این جمعیت در این خطه تا پایان سال جاری اهدا می شود.
وی کل ارزش سبد کالای عیدانه به نیازمندان را 40 میلیارد ریال اعلام کرد و اظهارداشت: در راستای اجرای این طرح شعب و پایگاههای جمعیت هلال احمر در سراسر استان آماده دریافت کمک های خیرین و نیکوکاران نیک اندیش می باشند .
وی بیان داشت: برنج، روغن، حبوبات، قند و شکر، سایر اقلام غذایی و پوشاک از جمله اقلامی هستند که در تمام شعب و مراکز جمعیت هلال احمر برای اهدا به نیازمندان دریافت می شود.
وی ادامه داد: شماره حساب 99999 بانک ملت به نام جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی نیز آماده دریافت کمکهای نقدی هموطنان نوع دوست است.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان مازندران تصریح کرد: بر اساس برنامه ریزی انجام شده از سوی سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر امسال 11هزار 250سبد عیدانه به ارزش هرسبد 400 هزار تومان و با بهره وری 45 هزار نفر برای استان مازندران درنظرگرفته شده که امیدواریم به همت خیرین و داوطلبان نیک اندیش عضو جمعیت هلال احمر استان بتوانیم هدف فوق را محقق سازیم.
ولی پور با اشاره به اجرای طرح فرشتگان رحمت در مازندران در سال گذشته افزود: در قالب این طرح بیش از 20 هزار و 285 سبد کالایی به ارزش 20 میلیارد و 285 میلیون ریال بین مددجویان توزیع شد.
وی بیان داشت: طرح های متعدد داوطلبی نظیر طرح ملی نیابت، طرح ملی حامیان، طرح ملی خادمین مهرورزی و طرح داوطلب کار روستایی در استان اجرا شد که در این طرح ها صدها نفر از مددجویان و نیازمندان از توان توانمندان نیک اندیش بهره مند شدند.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران گفت: یکی از سیاست های راهبردی جمعیت هلال احمر، بستر سازی و ترویج فرهنگ مشارکت داوطلبانه در فرآیند انجام خدمات بشردوستانه است.
ولی پور افزود: بطور کلی یکی از نتایج اصلی تکوین و توسعه جامعه مدنی گسترش و تقویت مشارکت فعالانه و داوطلبانه اکثریت افراد در امور مختلف اجتماعی است.
وی افزود: هم اکنون جمعیت هلال احمر با بهره مندی از خدمات داوطلبانه و مشارکت اعضای داوطلب خود، ضمن ایجاد گسترده ترین شبکه امداد رسانی و ارائه خدمات بشر دوستانه برای کمک به آسیب دیدگان حوادث و سوانح مختلف طبیعی و انسانی، خدمات برجسته و با اهمیتی را سازماندهی، برنامه ریزی و اجرا می کند.
ولی پور افزود: بر همین اساس می توان گفت: اصیل ترین و با ارزش ترین مشارکت اجتماعی در خدمات داوطلبانه اعضا و داوطلبین جمعیت هلال احمر تبلور یافته است.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران افزود: یکی از مهمترین مولفه های خدمات داوطلبانه که توسط اعضای داوطلب بر اساس فطرت پاک انسانی خویش و در راستای تحقق آرمانهای انسانی ارائه می شود این است که این خدمات بدون هیچگونه چشمداشت و توقعی ارائه می گردد.
ولی پور گفت: یکی از اصول راهبردی و مهم در فرایند کمک های داوطلبانه، مسئله استمرار و پایداری آن است، که می تواند ساختار جمعیت را در جهت پیشرفت و تسهیل در فرآیند خدمت رسانی متحول سازد.
وی ادامه : جمعیت هلال احمر به عنوان یک تشکل مردمی و عام المنفعه بهترین مکان برای سازماندهی و تجمیع خدمات داوطلبانه و برنامه ریزی برای ارائه آن به جامعه هدف و نیازمند است که در این راستا برنامه های جامع و کاملی در دست تهیه و اجرا است.
وی تصریح کرد: رویکرد ما در جمعیت هلال احمر استان تلاش برای پیوند توان توانمندان به نیاز نیازمندان و استفاده از همه ظرفیت های داوطلبانه برای ارائه خدمات عام المنفعه به اقشار آسیب پذیر و نیازمند است.ک/3
609/402
انتهای پیام /*




12/12/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 54]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن