تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):دانشمندی که از علمش سود برند ، از هفتاد هزار عابد بهتر است .
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821084208




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تكميل عمليات لوله گذاري سكوي بهره برداري فروزان در خردادماه 93


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۲ اسفند ۱۳۹۲ (۱۶:۳ب.ظ)
تكميل عمليات لوله گذاري سكوي بهره برداري فروزان در خردادماه 93 معاون مدير برنامه ريزي تلفيقي شركت ملي نفت ايران در نظارت بر بهينه سازي مصرف انرژي و ارزشيابي طرح ها از بررسي آخرين وضعيت طرح هاي توسعه اي سه ميدان مشترك فروزان، هنگام و سلمان خبر داد.
به گزارش خبرگزاري موج، بدالرضا اسدي درباره طرح توسعه ميدان نفتي مشترك فروزان و بازسازي و بهينه سازي تاسيسات دريايي آن در منطقه عملياتي خارگ، گفت: هم اكنون پايه سكوها و بخش عمده لوله گذاري اين طرح توسعه اي انجام شده است.
وي با بيان اينكه انجام عمليات لوله گذاري (لوله هاي ۲۴ و ۱۸ اينچ) در سكوي بهره برداري فروزان تا خردادماه سال ۱۳۹۳ تكميل مي شود، افزود: ساخت عرشه سكوهاي جديد بهره برداري FZA و اقامتي FYA نيز در حال انجام است.
اسدي ادامه داد: طرح بازسازي و بهينه سازي تاسيسات دريايي موجود در ميدان نفتي فروزان نيز با هدف ايمن سازي و به روز آوري اين تاسيسات، در بخش بهينه سازي عرشه سكوي بهره برداري فعلي FZ در حال انجام است.
به گفته اسدي، مقاوم سازي سكوي مسكوني FX ميدان فروزان و انتقال سكوي مسكوني FY از بوشهر(محل ساخت اين سكو) به كارگاه پروژه نيز انجام شده است؛ ضمن اينكه تقريبا تمامي كالاهاي مورد نياز اين طرح نيز خريداري شده است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 30]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن