تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):در انسان پاره گوشتى است كه اگر آن سالم و درست باشد، ديگر اعضاى بدنش هم با آن سا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819005920




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دعوت بیمارستان مطهری از خیرین برای کمک به کودکان دچار سوختگی


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

دعوت بیمارستان مطهری از خیرین برای کمک به کودکان دچار سوختگی تهران - ایرنا - بیمارستان تخصصی سوختگی شهید مطهری از خیرین برای کمک های نقدی و معنوی برای کودکان دچار سوختگی دعوت کرده است.


به گزارش ایرنا، در این بیمارستان، کودکانی که می سوزند در اوج دردهایشان لب می گزند و چون زبان به سخن نگشوده اند با چشم هایشان به تمنا می نشینند و چشم امید به دستان پدر و مادری که شرمنده کودکانشان هستند، دارند.
والدینی که دستشان قاصر است از پرداخت هزینه های بیمارستان و تهیه دارو و آنتی بیوتیک هایی که قیمت بالایی دارند و در اغلب مواقع جزو تعهدات سازمان های بیمه گر نیست.
افراد بزرگسال دچار سوختگی نیز در اتاق های درمان، اشک های خود را پنهان می کنند تا فرزندانشان این اشک ها را نبینند و متوجه نباشند که پدرشان بر اثر سوختگی برق و دیگر موارد مجبور به قطع اعضای بدنش هستند و این یعنی پایان امیدها، آنجا که از تنی که دست ها و پاهایش قطع شده، کاری ساخته نیست.
چه زیباست سخاوت، دهش و بخشش قبل از آنکه دستی به سوی ما از سر رنج و تهی دستی دراز شود و چه نیکوست عمل انسانی که می گوید آیا می توانم کمکی برای شما انجام دهم قبل از آنکه زبان آن فرد بگوید، من نیاز به کمک می شود.
فردی که دچار سوختگی می شود نه تنها از درد خود رنج می کشد و در اوج سوزش خود فریاد می کند، بلکه می سوزد از اینکه تمام زندگی اش، تمام آنچه طی سال های اندوخته است را در چشم به هم زدنی از دست می دهد و بی هیچ پشتوانه ای به درمان رو می آورد تا مگر بهبودی حاصل شود و زندگی را دوباره از سر بگیرد.
بیمارستان مطهری با توجه به شرایط بیماران سوختگی و نگاه منتظر این بیماران آماده کمک های نقدی و غیرنقدی خیرین است.
شماره حساب اهدایی 4814023457 بانک ملت، شعبه هجرت، خیابان طالقانی، دانشکده علوم پزشکی ایران به نام مرکز آموزشی و درمانی شهید مطهری جهت کمک به بیماران سوختگی و خرید تجهیزات بیمارستانی اعلام می شود. (در صورت واریز وجه به این شماره حساب فیش دریافتی باید به قسمت مددکاری بیمارستان شهید مطهری تحویل داده شود.)
اجتمام(1) ** 9185 ** 1071
انتهای پیام /*




12/12/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 71]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


پزشکی و سلامت

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن