تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):هیچکس تا زبانش را نگه ندارد از گناهان در امان نیست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819601046




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بهره مندي 68 مددجوی کمیته امداد بویراحمد از خدمات ويژه


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > جنوب > کهگیلویه و بویراحمد اخبار کوتاه کمیته امداد/
بهره مندي 68 مددجوی کمیته امداد بویراحمد از خدمات ويژه
یاسوج – خبرگزاری مهر: مدير کميته امداد امام خمینی(ره) شهرستان بويراحمد از ارائه خدمات ویژه به 68 نفر از مددجویان تحت حمايت کمیته امداد این شهرستان در بهمن ماه سال جاري خبر داد.



به گزارش خبرگزاری مهر، زرير انصاري گفت: تلاش کميته امداد آن است که با دادن خدمات ويژه به خانواده هاي تحت حمايت بتواند گوشه اي از مشکلات آنها را برطرف کند و از نیازهای آنان بکاهد. وی اظهار داشت: در همین راستا در بهمن ماه سال جاری بیش از 121 ميليون و 316 هزار ریال در قالب خدمات ویژه به مددجویان پرداخت شد. انصاری با اشاره به اینکه این مبلغ به 68 نفر از مددجویان واجد شرایط پرداخت شده است، گفت: کمیته امداد به منظور رفع مشکلات و نیازهای اساسی مددجویان و توانمندسازی آنها اقداماتی را در سرفصل های مختلف از قبیل خدمات عمرانی، فرهنگی و بهداشتی و درمانی ارائه می دهد. مدیر کمیته امداد شهرستان بویراحمد بیان داشت: خدمات موردی ویژه پس از بررسی وضعیت مددجویان و براساس نیاز آنها در راستای حل مشکلات معیشتی، درمانی، کمک هزینه تحصیلی و بدهی های مددجویان به آنها پرداخت می شود. اعطاء تسهیلات خدمت نظام وظیفه به 45 فرزند مددجو درشهرستان دنا مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان دنا از اعطاء تسهیلات خدمت نظام وظیفه به 45 نفر از فرزندان خانواده های تحت حمایت کمیته امداد این شهرستان درسال جاری خبر داد. مجتبی امینی گفت: با توجه به از کار افتادگی سرپرست خانوار و یا مشکلاتی ناشی از طلاق والدین و فوت سرپرست خانوار، فرزندان این خانواده ها مبنی بر عدم استفاده از معافیت دیگر فرزندان در سنوات گذشته، می‌توانند با مراجعه به این نهاد از طرح معافیت سربازی بهره مند شوند. وی اظهار داشت: در همین راستا در سال جاری تعداد 18 نفر از فرزندان خانواده های تحت حمایت از خدمت سربازی معاف شدند. امینی با اشاره به تفاهم نامه سازمان وظیفه عمومی ناجا باکمیته امداد امام خمینی(ره) تصریح کرد: فرزندان مددجوی فاقد پدر ومادر وداراي شرايط مصوب کمیته امداد می توانند از خدمات و تسهیلات سربازی بهره مند شوند . مدیر شهرستان دنا اظهار داشت: در این راستا 18 نفر از فرزندان مددجویان شرایط انتقال محل خدمت سربازی  به نزدیکی محل سکونت خود و 9  نفر از آنها نیز از کاهش هزینه تعرفه صدور کارت معافیت از خدمت بهره مند شدند. وي با اشاره به اينكه توانمند سازي خانواده هاي تحت پوشش از اولويت هاي مهم كاري كميته‌ي امداد است، بيان داشت: هدف کمیته امداد از معافیت سربازان این است که فرزندان تحت تکفل زنان سرپرست خانوار، بتوانند در کنار خانواده‌های خود برای توانمندسازی و رهایی از فقر تلاش کنند. مساعدت 80 میلیون ریالی خیرین نیکوکار به نیازمندان کمیته امداد چرام مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان چرام از مساعدت 80 میلیون ریالی سه نفر از خیرین نوعدوست به مددجویان و نیازمندان تحت حمایت کمیته امداد این شهرستان در آستانه هفته احسان و نیکوکاری خبر داد. علی حسن مظاهری اظهار داشت: خیرین نیکوکار همواره کمیته امداد را در اجرای برنامه های خود و به مناسبت های مختلف یاری نموده اند. وی اظهار داشت: در همین راستا و در آستانه برگزاری جشن بزرگ نیکوکاری سه نفر از خیرین نیک اندیش مبلغ 80 میلیون ریال در قالب پوشاک جهت نیازمندان این نهاد اهداء کردند. مظاهری کمک خیرین را تعداد 250 دست البسه و150 جفت کفش عنوان کرد و ضمن قدردانی از این اقدام خداپسندانه، گفت: اینگونه مساعدتهای خیر خواهانه در ترویج فرهنگ انفاق و احسان تاًثیرات بسیار مثبتی را به همراه دارد. مظاهری خاطر نشان کرد: این کمکها و مساعدتها تا قبل از آغاز سال جدید به دست نیازمندان واقعی خواهد رسید.    


۱۳۹۲/۱۲/۱۲ - ۱۴:۰۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 47]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن