تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):از حقيقت ايمان اين است كه حق را بر باطل مقدم دارى، هر چند حق به ضرر تو و باطل به نفع ت...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819566682




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تخلفات صنفی در نمایشگاه های بهاره کهگیلویه وبویراحمد به حداقل می رسد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

تخلفات صنفی در نمایشگاه های بهاره کهگیلویه وبویراحمد به حداقل می رسد یاسوج - ایرنا- رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه وبویراحمد بر تشدید بازرسی ها در بازار این استان تاکید کرد و گفت: تخلفات صنفی در نمایشگاه های بهاره امسال به حداقل ممکن خواهد رسید.


به گزارش خبرنگارایرنا، داریوش دیودیده روز دوشنبه در نشست هماهنگی برپایی نمایشگاه های بهاره کهگیلویه وبویراحمد افزود: مجریان و واحدهای صنفی هرشهرستان موظف هستند تمامی زیرساخت ها و شرایط لازم را برای برپایی مطلوب نمایشگاه های عرضه مستقیم کالا در شهرستان مربوطه فراهم کنند.
وی با بیان اینکه تاکنون چهارشهر استان شامل یاسوج، دوگنبدان، دهدشت و باشت برای برپایی نمایشگاه های بهاره اعلام آمادگی کرده اند، افزود: در برخی شهرها نام نویسی ازغرفه داران و واحدهای توزیع برای شرکت در این نمایشگاه ها انجام شده و آماده افتتاح هستند.
دیودیده تعداد افراد نامنویسی شده برای برپایی غرفه ها درنمایشگاه های بهاره شهرهای دهدشت، دوگبندان و یاسوج را به ترتیب 193، 250 و 220 مورد اعلام کرد و افزود: نمایشگاه بهاره باشت نیز به زودی و با رفع برخی مشکلات جزئی برپا خواهد شد.
وی ابراز داشت: در سایر شهرهای استان نیز فروشگاه های فوق العاده با تخفیف بیش از 20درصدی اجناس نیز دایر خواهد شد.
دیودیده با بیان اینکه در هر نمایشگاهی غرفه مدیریت و بازرسی نیز دایرمی شود، افزود: بازرسی ها و نظارت ها در نمایشگاه های بهاره امسال باید به طور مستمر، قابل محسوس و ملموس باشد.
وی افزود: رویکرد اصلی در برپایی نمایشگاه های بهاره امسال تنوع بخشی و کیفیت بالای کالاهای عرضه شده با قیمت مناسب است.
رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه وبویراحمد تصریح کرد: برپایی نمایشگاه های بهاره در آستانه عید نوروز علاوه بر رونق بازار دست دلالان و احتکارکنندگان اجناس اساسی در بازار را کوتاه می کند.
دیودیده بر لزوم تامین زیرساخت ها و خدمات رسانی مطلوب به مردم و مراجعه کنندگان به نمایشگاه های بهاره را ضروری خواند و تاکید کرد: هرگونه کم کاری بازرسان و نارضایتی مردم درزمینه های مختلف به ویژه برای عرضه کالاهای بی کیفیت و در عین حال با قیمت بالا به هیچ وجه پذیرفتنی نیست و مجریان و مدیران اصناف شهرستان ها پاسخگو هستند.
وی افزود: تمامی غرفه داران باید دارای صلاحیت و افراد شناخته شده بازار باشند و از ورود افراد فاقد صلاحیت صنفی در نمایشگاه ها خود داری شود.
566/7530
انتهای پیام /*




12/12/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 38]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن