تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):به زيادى نماز و روزه و حج و احسان و مناجات شبانه مردم نگاه نكنيد، بلكه به راستگويى و...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821067136




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

معرفت افزايي و بصيرت افزايي از شاخصه هاي اصلي استان قم است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۲ اسفند ۱۳۹۲ (۱۲:۲۲ب.ظ)
معاون امور بسيج و فرهنگ دفاع ستاد کل نيروهاي مسلح: معرفت افزايي و بصيرت افزايي از شاخصه هاي اصلي استان قم است معاون امور بسيج و فرهنگ دفاع ستاد کل نيروهاي مسلح در جمع مسئولان فرماندهي انتظامي استان قم گفت: قم در مقوله هاي معرفت افزايي و بصيرت افزايي جزء استان هاي مهم کشور محسوب مي شود.
به گزارش خبرگزاري موج به نقل از پايگاه خبري پليس، سردار جزايري در سخناني ضمن تقدير از مجموعه فرماندهي انتظامي استان قم با بيان اينکه حوزه فرهنگ متعلق به همه است از قم به عنوان يک شهر فرهنگي نام برد و افزود: استان قم يکي از شهرهاي مهم کشور بوده که در آينده نيز مهم تر خواهد شد.
وي وجود مراجع معظم تقليد را از ويژگي هاي اين استان برشمرد و گفت: نعمت مراجع تقليد در قم اين شهر را از ديگر استان هاي کشور متمايز کرده است.
معاون امور بسيج و فرهنگ دفاع ستاد کل نيروهاي مسلح در ادامه با بيان اينکه امروز جنس فرهنگ متفاوت از گذشته است، اظهارداشت: از دلائلي که قم از ساير استان هاي کشور مستثني مي شود انتقال پيام انقلاب اسلامي به سراسر دنياست.
سردار جزايري ادامه داد: شهر مقدس قم در مقوله هاي معرفت افزايي و بصيرت افزايي جزء استان هاي مهم کشور محسوب مي شود.
سردار عامري نيز با بيان اينکه پليس در جمهوري اسلامي ايران اجتماعي است گفت: هر اقدام در نيروي انتظامي کشور اساساً با يک نگاه و شالوده فرهنگي و اجتماعي همراه است.
وي با بيان اينکه پليس بايد در جمهوري اسلامي مردم پايه و مردم محور باشد از اين نيرو به عنوان سرمايه بزرگ کشور نام برد.
سردار عامري فرهنگ سازي و آموزش چهره به چهره را موجب موفقيت در زمينه هاي مختلف عنوان و تصريح کرد: مردم نيروي انتظامي را نماينده نظام اسلامي مي دانند.
فرمانده انتظامي استان قم نيز در گزارشي که محور سخنانش فرهنگ عمومي و فرهنگ سازماني بود، توجه بيش از پيش به اين موضوعات را موجب موفقيت کشور برشمرد.
گفتني است: در پايان از سردار مجتبايي فرمانده انتظامي استان قم و تعدادي از مسئولان اين فرماندهي با اهداء لوح تقدير تجليل شد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 26]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن