تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 11 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس به خدا و روزقيامت ايمان دارد،بايد ميهمانش راگرامى دارد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803237994




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اجرای بیش از 87 هزار طرح عمرانی و محرومیت زدایی در شش سال


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

مسوول سازمان بسیج سازندگی خبر داد: اجرای بیش از 87 هزار طرح عمرانی و محرومیت زدایی در شش سال تهران - ایرنا - مسوول سازمان بسیج سازندگی گفت: از سال 1386 تا 1392، تعداد 87 هزار و 572 پروژه عمرانی و محرومیت زدایی توسط بسیج سازندگی در سراسر کشور اجرا شده است.


به گزارش خبرنگار اجتماعی ایرنا، «ابراهیم عزیزی» روز دوشنبه در نشست خبری در مجتمع فرهنگی دانشجویی 13 آبان، افزود: بسیج سازندگی با مشارکت آموزش و پرورش توانسته هفت هزار و 604 واحد آموزشی را بهسازی و بازسازی و زمینه اشتغال 163 هزار و 713 دانش آموز را فراهم کند.
وی ادامه داد: در حوزه فنی و حرفه ای 38 هزار و 431 نفر در 23 استان کشور آموزش دیدند که با گرفتن مدارک فنی حرفه ای و پروانه، زمینه حضور برای فعالیت آنها فراهم شده است.
عزیزی افزود: از ابتدای فروردین تا آذر سال 92، چهار هزار و 655 مورد تیم های پزشکی و درمانی به روستاها و مناطق محروم اعزام شده اند و با افتتاح 28 بیمارستان صحرایی و ثابت در روستاها، زمینه برای درمان و بهداشت اقشار محروم فراهم شد.
مسوول سازمان بسیج سازندگی گفت: از آغاز سال 92 در قالب فعالیت های جهادی، بسیج سازندگی بیش از 117 هزار و 302 اردو را پشتیبانی و حمایت کرده است.
وی اعزام متخصصان بسیجی به مناطق محروم به تعداد پنج هزار و 683 نفر اردو را از دیگر فعالیت های بسیج سازندگی عنوان کرد و افزود: گروه های جهادی این سازمان عاشقانه به سرزمین هدف(مناطق محروم) می روند و در راستای ماموریت های خود از هیچ کوششی دریغ نمی کنند.
عزیزی ادامه داد: امسال با توجه به فرمان رهبر معظم انقلاب مبنی بر توسعه اقتصاد مقاومتی در کشور، تلاش کردیم در حوزه مقابله با تهدیدات وارد صحنه شویم و با رویکرد مردم محور و اصول و شناخت حوزه های فشار و مقابله با تهدیدات، گام های موثری برداریم.
عزیزی گفت: بسیج و سازندگی در حوزه تولید آبزیان، مرغ و تخم مرغ و گوشت با بهره گیری از قابلیت های مردمی اقدامات موثری انجام داده است.
وی، احداث یکهزار و 689 واحد حوضچه های بتنی پرورش ماهی در کشور را از جمله فعالیت های بسیج سازنگی عنوان کرد و افزود: بسج سازندگی در سال های 91 و 92، یکهزار و 249 مورد واحد پرروش مرغ را راه اندازی کرده است.
مسوول سازمان بسیج سازندگی ادامه داد: در بخش کارگاه تولید ورمی کمپوست که نیاز اصلی کشاورزان است با احداث سه هزار و 740 واحد تولیدی نیاز داخلی را برطرف کردیم.
وی به تولید یکهزار و 309 واحد قارچ با استفاده از حداقل امکانات اعم از سوله های متروکه، پناهگاه های زمان جنگ و سنگرهای رها شده اشاره کرد و گفت: بسیج سازندگی تا کنون دو هزار و 467 واحد پرورش دام سبک و 507 واحد دام سنگین ایجاد کرده است.
مسوول سازمان بسیج سازندگی در بخش دیگری از سخنان خود افزود: آماده سازی بسته پیشنهادی اقتصادی جزو برنامه های آینده است و تلاش داریم این بسته پیشنهادی را در اختیار وزارتخانه ها و نهادهای مربوطه قرار دهیم.
عزیزی، تشکیل شورای عالی طرح «هجرت» از سوی دولت را یکی از انتظارات بسیج سازندگی عنوان و تصریح کرد، در دولت قبلی این شورا فعالیت خود را به خوبی انجام می داد و انتظار می رود در دولت یازدهم نیز این شورا تشکیل شود.
وی گفت: در مدتی که از فعالیت های دولت می گذرد، هنوز یک جلسه از جلسات شورای عالی طرح هجرت در این دولت تشکیل نشده که از این بابت نگرانیم و معتقدیم باید با نگاه راهبردی تر و واقع بینانه تر، بسیج سازندگی را یاری دهیم.
مسوول سازمان بسیج سازندگی تاکید کرد: حمایت از بسیج سازندگی و نهادهای تاثیرگذار انتظار به حقی است زیرا بسیج بدنه مردم است.
ادامه دارد...
اجتمام(3)** م.د ** 9317 ** 1071
انتهای پیام /*




12/12/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 70]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن