تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):خدايا ... نيّتم را به بهترين نيّت ها و عملم را به بهترين اعمال برسان، خدايا به لطف خ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819469344




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

زنجان پایلوت راه انداز بخش اکولوژی انسانی در کشور تعیین می شود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

زنجان پایلوت راه انداز بخش اکولوژی انسانی در کشور تعیین می شود زنجان - ایرنا - استاد دانشگاه تربیت مدرس و پژوهشگر بین المللی اکولوژی انسانی گفت: استان زنجان پایلوت راه انداز بخش اکولوژی انسانی در کشور تعیین می شود.


به گزارش ایرنا ، منوچهر ریاحی روز دوشنبه در کارگاه آموزشی ترویج اکولوژی انسانی و چرخه های سازگار با طبیعت در جمع تشکل های مردم نهاد افزود: با راه اندازی این بخش ( دپارتمان ) برای نخستین بار در سطح کشور تشکل های مردمی محله ای ˈ سی بی او ˈ ها در زنجان فعال می شوند.
وی خاطر نشان کرد: با توجه به محدودیت هایی که تشکل های مردم نهاد ˈان جی اوˈ ها در حفاظت از محیط زیست دارند تشکل های محله ای که به صورت زنجیروار می توانند با تشکل های محله ای دنیا در ارتباط باشند در زنجان فعال خواهند شد.
این پژوهشگر بین المللی اکولوژی انسانی گفت: تشکل های مردمی محله ای در 13 بخش با حضور 130 نفر در راستای حفاظت از محیط زیست فعال می شوند.
ریاحی ادامه داد: برنامه های بخش اکولوژی انسانی استان زنجان حرکت در راستای مصوبات اجلاس های ˈ سران زمین ˈ ویژه اعضای بخش شامل دانشجویان، دانشگاه ها،مراکز آکادمیک، اساتید و اعضای تشکل های مردم نهاد در مسیر توسعه پایدار انجام می شود.
وی خاطر نشان کرد: با راه اندازی این بخش فعالیت های اکولوژی انسانی در کشور آغاز می شود.
این استاد دانشگاه برگزاری کارگاه های تخصصی، همایش های تخصصی و پژوهش های علمی کاربردی را از برنامه های آتی این بخش برشمرد.
ریاحی ابراز کرد: ترویج فعالیت های بخش اکولوژی انسانی استان زنجان نیازمند همکاری و حمایت دولت، شهرداری، دانشگاه ها، مردم عادی و تشکل های مردمی محله ای است.
وی تصریح کرد: فعال شدن تشکل های مردم نهاد پس از سال ها خلا فعالیتی امیدوار کننده است.
عضو شورای اسلامی شهر زنجان نیز با بیان اینکه شهرداری و شورای اسلامی شهر زنجان عزم راسخی برای حفظ محیط زیست دارند، گفت: شورای چهارم شهر زنجان در راستای تقویت فعالیت های زیست محیطی کمیته عمران و محیط زیست را تشکیل داده است.
سعید امیدی اظهار کرد: یکی از مطالبات مردم زنجان که در برنامه ریزی راهبردی شهر زنجان مد نظر است مطالبه مردم برای تبدیل شدن زنجان به شهر پاک و سبز است.
وی یادآور شد: خوشبختانه شهر زنجان با شهر پاک فاصله چندانی ندارد و مشارکت مردم در حفظ محیط زیست مناسب است.
عضو شورای اسلامی شهر زنجان با تاکید بر توجه به اکولوژی انسانی تصریح کرد: اکولوژی انسانی توسعه پایدار را در بردارد.
امیدی یادآور شد: ایجاد کارخانه بازیافت از تکالیف شهرداری زنجان است که با توجه به اولویت دار بودن آن برای شورای چهارم شهر فراخوان جذب سرمایه گذار آن منتشر شده است.
522/ 1495
انتهای پیام /*




12/12/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 24]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن