تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 27 خرداد 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هیچ ثروتی چون عقل و هیچ فقری چون جهل و هیچ میراثی چون ادب و هیچ پشتیبانی چون مشورت نخ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801220643




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ابراز نگرانی شدید ژاپن از موضع روسیه درقبال مساله اوکراین


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

ابراز نگرانی شدید ژاپن از موضع روسیه درقبال مساله اوکراین تهران- ایرنا - وزارت خارجه ژاپن دوشنبه با انتشار بیانیه یی از تصمیم روسیه برای متوسل شدن به زور در اوکراین ابراز نگرانی شدید کرد.


به گزارش خبرگزاری فرانسه از توکیو، در این بیانیه آمده است: تصمیم روز شنبه روسیه در مورد اختیارش برای استفاده از نیروهای مسلح فدراسیون روسیه در اوکراین موجب تشدید تنش در این منطقه شده است و موجب اخلال در صلح و ثبات جامعه بین المللی خواهد شد.
این بیانیه می افزاید: با توجه به این مساله، ژاپن ابراز نگرانی شدید خود را از این تصمیم ابراز می دارد.
بیانیه وزارت خارجه ژاپن درحالی منتشر شده است که تحولات هفته گذشته اوکراین از جمله سقوط دولت ˈویکتوریانکوویچˈ رییس جمهوری این کشور، روی کارآمدن نیروهای سیاسی غربگرا و نیز اعلام روس زبانان ساکن کریمه مبنی بر اطاعت نکردن از حکومت جدید اوکراین، موجب نگرانی جامعه بین المللی شده است.
بروز این وضعیت به تشدید تنش میان مسکو و کی یف منجر شد و نهادهای قانونگذاری روسیه به ˈولادیمیر پوتینˈ رییس جمهوری این کشور در زمینه احتمال استفاده از نیروهای نظامی روس در اوکراین چراغ سبز نشان دادند.
کارشناسان مسایل سیاسی با اشاره به استقرار ناوگان دریای سیاه روسیه در شهر بندری سواستاپول در منطقه خودمختار کریمه در جنوب اوکراین از دوره شوروی سابق تاکنون، می گویند که مسکو تحت هیچ شرایطی حاضر نخواهد شد کنترل بر این منطقه را از دست بدهد.
آساق 1450**1392
انتهای پیام /*




12/12/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 67]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن