تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):به خداوند امیدوار باش، امیدی که تو را بر انجام معصیتش جرات نبخشد و از خداو...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820462842




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

زورگيري‌هاي شبانه با”لباس سربازي


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: زورگيري‌هاي شبانه با”لباس سربازي"
کد خبر: ۳۸۳۶۴۶
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۰:۲۶ - 03 March 2014


پسر جواني که با پوشيدن لباس سربازي اقدام به زورگيري و اخاذي از مسافران پايانه غرب تهران مي‌کرد، دستگير شد.

به گزارش ابتکار، ساعت 2 بامداد ديروز عوامل گشت کلانتري ترمينال غرب در حين گشت زني در قسمت تخليه مسافران بوده که به فردي به هويت”احسان" 23 ساله با لباس فرم سربازي که يک باطوم در کمر بسته بود، مواجه شدند.

عوامل کلانتري که به وي مشکوک شده بودند نزديکتر رفته و از وي درخواست کارت شناسايي و حکم ماموريت نمودند که پسر جوان به ماموران گفت: بنده سرباز يکي از کلانتري‌هاي شهرستان کرمانشاه هستم و اقدام به فرار نموده‌ام.

 در ادامه پليس قصد بازداشت پسر جوان را داشت که وي به محض خوردن دستبند به دستش شروع به خودزني کرد که توسط عوامل کلانتري مهار و تحت الحفظ به پايگاه منتقل گرديد.

 در ادامه ماموران با کلانتري مربوطه تماس گرفته که افسر نگهبان آن کلانتري بيان داشت: ما چنين شخصي را در کلانتري نداريم و اين سرباز اصلاً سرباز ما نيست.

وي در ادامه اظهار داشت: چند ماه پيش فردي که لباس سربازي به تن داشت با اين مشخصات در کرمانشاه اقدام به زورگيري و اخاذي از مردم کرده بود که دستگير شد و به احتمال قوي وي همان فرد مي‌باشد که پس از آزادي از زندان مجدد به اعمال خلافکارانه خود روي آورده است.

رئيس کلانتري 209پايانه غرب درباره اين خبر گفت: در بازرسي بدني از متهم دو برگه کشف گرديد که يکي مربوط به پزشکي ناجا مبني بر معافيت پزشکي سرباز مربوطه و ديگري مربوط به برگه بازداشت نامبرده بود.











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 111]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن