تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):يك درهم صدقه دادن از يك روز روزه مستحبى برتر و والاتر است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819928562




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ساخت بیمارستانهای 35 تختخوابی غیرکارشناسانه است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

رییس دانشگاه علوم پزشکی مشهد: ساخت بیمارستانهای 35 تختخوابی غیرکارشناسانه است کاشمر- ایرنا-رییس دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: بعضی از بیمارستان هایی که در گذشته ساخته شده اند بلا استفاده مانده اند و بیمارستانهای 30 و 35 تختخوابی غیر کارشناسی هستند و نباید ساخته شوند.


به گزارش روز دوشنبه ایرنا،دکتر مصطفی محرابی بهار این مطلب را در آیین افتتاح دو پروژه عمرانی که توسط خیرین سلامت در کاشمر اجرا شده است، اعلام کرد.
وی افزود : توسعه کمی در حوزه بهداشت و درمان به خصوص در مناطق محروم به نفع مردم نیست زیرا اکثر بیمارستانهای ساخته شده در سطح خراسان رضوی غیر کارشناسی بوده و تنها پول بیت المال را به هدر داده است.
وی اظهارداشت : علیرغم کمبودهایی که در حوزه بهداشت و درمان داریم ، مشاهده می شود که همان میزان اندک منابع هم در موارد غیر ضرور هزینه شده است.
رییس دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: تنها ساخت و تجهیز بیمارستان مهم نیست بلکه باید پزشکان متخصص آن بیمارستان هم تامین شود و از طرفی افزایش بی رویه دانشکده ها پزشکی نیز اقدامی مناسب به شمار نمی رود.
وی در پایان از وفاق و همدلی مسوولان شهرستان کاشمر با حوزه سلامت قدردانی کرد و اظهار امیدواری نمود که مشکلات حوزه بهداشت و درمان در سال 93 کاهش یابد.
7497/659
انتهای پیام /*




12/12/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 141]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن