تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 11 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):شيطان ، در عالِمِ بى بهره از ادب بيشتر طمع مى كند تا عالِمِ برخوردار از ادب . پ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803263883




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

احتمال تمدید دوره 6 ماهه توافق ژنو/ تشدید تحریم‌ها از سوی آمریکا مذاکرات را در نطفه خفه خواهد کرد؟


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز:
احتمال تمدید دوره 6 ماهه توافق ژنو/ تشدید تحریم‌ها از سوی آمریکا مذاکرات را در نطفه خفه خواهد کرد؟

احتمال تمدید دوره 6 ماهه توافق ژنو/ تشدید تحریم‌ها از سوی آمریکا مذاکرات را در نطفه خفه خواهد کرد؟
بازتاب اخبار منتشر شده درباره رد خبر آزادی مرزبانان ایرانی ، ادامه مذاکرات هسته‌ای ایران و 1+5 و فشار آمریکا به اسرائیل برای توقف طرح ترور دانشمندان هسته‌ای ایران از جمله مهمترین اخبار مرتبط با ایران در رسانه‌های خارجی بود.
به گزارش نامه نیوز، خبرگزاری رویترز یک روز پس از انتشار اخبار ضد و نقیضی در رسانه های ایرانی و خارجی در خصوص آزادی 5 مرزبان ایرانی ربوده شده در پاکستان، نوشت: با عقب نشینی ایران از اخبار منتشر شده از سوی مقامات نظامی این کشور درباره آزادی سربازان ایرانی، وضعیت این مرزبانان همچنان روشن نیست.

این خبرگزاری انگلیسی در ادامه می نویسد: وزیر کشور ایران اعلام کرد اخبار منتشر شده درباره آزادی سربازان ایرانی قابل اعتماد نیست.

رویترز همچنین نوشت: هیئتی از دولت پاکستان روز یکشنبه برای انجام مذاکراتی در خصوص ازادی مرزبانان ایرانی به تهران سفر کردند.

احتمال تمدید دوره 6 ماهه توافق ژنو

خبرگزاری رسمی کویت (کونا) همچنین در گزارشی به آینده مذاکرات هسته ای ایران و غرب اشاره و نوشت: «رضا نجفی» نماینده ایران در آژانس بین المللی انرژی اتمی از احتمال تمدید 6 ماهه دوم توافقات هسته ای ایران و 1+5 برای ادامه مذاکرات با هدف دست یابی به توافق نهایی و جامع خبر داد.

اظهار نظر مقام ایرانی در آژانس در حالی مطرح شد که چندی پیش ایران و گروه کشورهای 1+5 در وین اتریش بر سر دست یابی به چارچوب مذاکرات با هدف دستیابی به توافق جامع و نهایی به توافق رسیدند.

تلاش دولت اوباما برای توقف طرح دانشمندان هسته ای ایران پس از توافق ژنو

شبکه خبری " CBS" آمریکا نیز در گزارشی به موضوع ترور دانشمندان هسته ای ایران اشاره و در این باره می نویسد: یکی از تحلیلگران اطلاعاتی در آمریکا به نقل از منابع اطلاعاتی آمریکایی از افزایش فشار دولت اوباما به دولت بنیامین نتانیاهو برای توقف طرح ترور دانشمندان هسته ای ایران خبر داده است.

این شبکه خبری افزود: «دان راویو» اعلام کرد برای به روز رسانی و انتشار مجدد کتاب خود با منابعی اطلاعاتی در تماس بوده است، که آنها به او گفته اند دولت اوباما پس از توافق اخیر با ایران در موضوع هسته ای(توافق ژنو) دولت نتانیاهو را تحت فشار گذاشته تا طرح ترور دانشمندان هسته ای ایران را کنار بگذارد.

تا کنون 5 دانشمند هسته ای ایران به شیوه ای مشابه و صبح هنگام و به هنگام خروج از خانه و حرکت به سمت محل کار با روش انفجار اتومبیل ها یشان و یا انفجار موتورهای پارک شده در کنار خودروی شان به شهادت رسیده اند.

الحیات: تعاملات هسته ای ایران و 1+5 زیباست

روزنامه الحیات عربستان در ادامه به موضوع مذاکرات هسته ای ایران و غرب پرداخته و در این باره می نویسد: توافق ایران و غرب و توافق برای ادامه مذاکرات زیباست، زیرا شکست مذاکرات، احتمالا رویارویی نظامی را به دنبال خواهد داشت که شراره های آتش آن از مرزهای ایران فراتر خواهد رفت و منطقه را فراخواهد گرفت. هیچ کس چنین چیزی را نمی خواهد.

الحیات در ادامه می نویسد: باراک اوباما جنگ طلب نیست، ولی در اسرائیل دولتی تروریستی به ریاست فردی تروریست به نام بنیامین نتانیاهو ممکن است رویارویی نظامی را آغاز کند که پای آمریکا نیز به آن کشیده شود. به ویژه آن که اسرائیل حمایت تعداد کافی از اعضای دو مجلس کنگره آمریکا را از هر دو حزب دموکرات و جمهوری خواه برای اعمال فشار بر دولت این کشور برای حرکت در مسیر رویارویی نظامی در اختیار دارد.

این روزنامه عربستانی در ادامه می نویسد: پس از انتخاب حسن روحانی به عنوان رئیس جمهور ایران، شاهد گشایش در روابط ایران و غرب، و به موازات آن شاهد تلاش تعدادی از نمایندگان کنگره از هر دو حزب برای تشدید تحریم ایران بودیم. در صورتی که این تلاش ها به نتیجه می رسید، مذاکرات در نطفه خفه می شد.







1392/12/12





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 71]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن