تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):همان گونه كه قوام جسم، تنها به جانِ زنده است، قوام ديندارى هم تنها به نيّت پ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819655363




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

توانمند سازی فرهنگی مددجویان، اولویت کمیته امداد همدان است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

توانمند سازی فرهنگی مددجویان، اولویت کمیته امداد همدان است نهاوند -ایرنا - قائم مقام کمیته امداد امام خمینی استان همدان گفت: توانمند سازی فرهنگی خانوداه های زیر پوشش این نهاد، از اولویت های اصلی کمیته امداد امام خمینی(ره) است .


به گزارش ایرنا ˈعلی نامدارˈ روز یکشنبه در گردهمایی رابطین فرهنگی کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان نهاوند ، طلاق و اعتیاد را از مصادیق فقرهای نوظهور در جامعه کنونی دانست و گفت: اگر در زمینه های فرهنگی کار اثر گذاری در سطح جامعه انجام نشود،در صورت توانمند سازی خانواده ها نیز این فقر های نوظهور می توانند تمامی تلاش های انجام شده را خنثی سازند.
وی با بیان این مطلب که به رغم افزایش پدیده طلاق در جامعه شاهد کاهش آمار طلاق در بین خانواده های زیر پوشش کمیته امداد می باشیم افزود:بر اساس آمار میزان طلاق در بین خانواده هایی که از طریق کمیته امداد ازدواج کرده اند پائین است زیرا این خانواده ها قبل از ازدواج آموزش های لازم را فرا می گیرند.
نامدار بر ارتقای فعالیت های فرهنگی این نهاد تاکید کرد وافزود:در حال حاضر خدمات فرهنگی در این نهاد 10 الی 15 درصد مجموعه فعالیتهای کیمته امداد را تشکیل می دهد که لازم است این میزان به بیش از 50 در صد برسد تا شاهد اثر گذاری آن در دیگر فعالیتها باشیم.
وی بر ایجاد زمینه های لازم برای کاهش مشکلات اقتصادی افراد جامعه تاکید کرد و گفت: تنها با جهاد اقتصادی و حماسه اقتصادی است که می توان تحریم های اقتصادی دشمن را ناکام گذاشت و توطئه های آنان را خنثی کرد.
576/7526
انتهای پیام /*




11/12/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 50]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن