تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 27 خرداد 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):تکمیل روزه به پرداخت زکاة یعنى فطره است، همچنان که صلوات بر پیامبر (ص) کمال نماز ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801183905




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مروری بر مهمترين اخبار سياسييكشنبه


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران:
مروری بر مهمترين اخبار "سياسي"يكشنبه
مهم ترین عناوین خبری گروه "سياسي" که در روز يكشنبه منتشر شده است موضوعاتي چون: اراده سیاسی ایران و اسپانیا برای تقویت روابط دوجانبه/ تلاش دو کشور برای مبارزه با افراطی‌گری ، اقتصاد مقاومتي جانشين اقتصاد مذاكره‌اي است ، ضرورت گفتمان‌سازی در حوزه امنیت ملی با استفاده از ظرفیت‌های بومی و... است
مهمترین عناوین خبری گروه سياسي باشگاه خبرنگاران به انتخاب سردبیر مجله شبانه به شرح زیر است:

باید خودمان را با دنیای پیشرفته مقایسه کنیم/ غرب دانشمندان ما را ترور می‌کند تا توسعه و پیشرفت در ایران تحقق نیابد


http://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1392/12/11/2065828_763.jpg



رئیس‌جمهور گفت: دستگاه‌های جاسوسی و اطلاعاتی غرب به خود اجازه می‌دهند که اندیشمندان و دانشمندان ما را ترور کنند تا توسعه و پیشرفت در این کشور تحقق نیابد.

آخرین وضعیت پرونده‌های "خاوری"، "مه آفرید"، "حادثه خیابان جمهوری" و "اتوبوس‌های اسکانیا" سراج گفت: رسیدگی به پرونده "خاوری" ادامه دارد، مسایلی به خاطر جابجایی‌ها به وجود آمده که در حال بررسی آن هستیم که طی سال جدید اطلاع رسانی می‌شود.

آمریکایی‌ها هستند که جشن‌های عروسی مردم افغانستان را تبدیل به عزا می‌کنند
 عضو هیئت رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: ‌آمریکایی‌ها نقض‌کننده حقوق بشر در دنیا هستند آنها هستند که هنوز آثار جنایتشان در ویتنام مشهود است آمریکایی‌ها هستند که جشن‌های عروسی مردم افغانستان را تبدیل به عزا می‌کنند.

تحریم‌ها علیه ایران هیچ صدمه‌ای به اقتصاد اسپانیا نزده است/ مشتری پروپا قرص نفت ایران بودیم وزیر خارجه اسپانیا گفت: صراحتا می‌گویم بر اثر تحریم‌های ایران اقتصاد اسپانیا صدمه ندیده است.

بر‌آنیم تا کاهش روابط چندساله ایران و اسپانیا را جبران کنیم/ گسترش روابط دوجانبه در تمام زمینه‌ها




http://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1392/12/11/2067118_139.jpg



 وزیر خارجه اسپانیا گفت: بر‌آنیم تا کاهش روابط چندساله ایران و اسپانیا جبران کنیم و روابط دوجانبه را در همه زمینه‌ها از جمله اقتصادی گسترش دهیم.

ضرورت ارتقاء جایگاه سردفتری اسناد رسمی و ازدواج و طلاق در کشور
 معاون قوه قضائیه و رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور گفت: یکی از دغدغه‌ها و اولویت‌های اصلی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور ارتقاء جایگاه سردفتران اسناد رسمی و ازدواج و طلاق است.

اراده سیاسی ایران و اسپانیا برای تقویت روابط دوجانبه/ تلاش دو کشور برای مبارزه با افراطی‌گری وزیر امور خارجه کشورمان گفت: در سال‌های گذشته به دلیل مشکلاتی که با اعمال تحریم‌ها علیه جمهوری اسلامی ایجاد شده روابط ما و اسپانیا کاهش جدی داشت اما اراده سیاسی دو کشور بر تقویت روابط دوجانبه در زمینه‌های مختلف از جمله اقتصادی است.

ادعاهای تکراری و واهی وزارت خارجه آمریکا برای ما اهمیتی ندارد
عضو کمیسیون امنیت ملی گفت: در قانون اساسی ایران به اجرای تمامی حقوق بشر و حتی آزادی بیان و مطبوعات اشاره شده و به درستی اجرا می‌شود و ادعاهای تکراری آمریکا در راستای سیاست‌های خصمانه این کشور علیه ایران است و برای ما هیچ اهمیتی ندارد.

اقتصاد مقاومتي جانشين اقتصاد مذاكره‌اي است
 دبير كل حزب موتلفه اسلامي گفت: دشمن بايد بداند اقتصاد مقاومتي جانشين اقتصاد مذاكره‌اي است نه دولت و نه مردم هيچ چشم داشتي به نتيجه مذاكرات ندارند.

نمره آمریکا در "آزادی بیان" صفر است/ سلاخ مخالفین داخلی، مدعی نقض حقوق بشر در سایر کشورها است
عضو جبهه پایداری گفت: آمریکایی‌ها مخالفین خود را به هر طریقی سلاخی می‌کنند و هیچ ارزشی برای ملت و کشور جمهوری اسلامی ایران قائل نیستند لذا همه به این مسئله آگاهند که اقدامات آن‌ها از سر خیرخواهی و بهبود وضعیت نیست بلکه جهت بازگشت به سلطه و دیکتاتوری مطلق است.

ضرورت گفتمان‌سازی در حوزه امنیت ملی با استفاده از ظرفیت‌های بومی
 دبیر شورای عالی امنیت ملی در نشست عمومی اعضای کرسی‌های مطالعاتی راهبردی دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی با اشاره به ضرورت گفتمان‌سازی در حوزه امنیت ملی با استفاده از ظرفیت‌های بومی اظهار داشت: پیاده‌سازی الگوی پیشرفت ایرانی- اسلامی بدون در نظر گرفتن نقش فعال و بالنده برای مراکز تولید کننده اندیشه راهبردی امکان پذیر نیست.






تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۲ - ۲۰:۲۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 59]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن