تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 2 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):شيطان ، در عالِمِ بى بهره از ادب بيشتر طمع مى كند تا عالِمِ برخوردار از ادب . پ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801630340




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مروری بر مهمترين اخبار سياسيجمعه


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران:
مروری بر مهمترين اخبار "سياسي"جمعه
مهم ترین عناوین خبری گروه "سياسي" که در روز جمعه منتشر شده است موضوعاتي چون:ماجرای مونولوگ یک ساعته ظریف/ تذکرهای متعدد هیئت ایرانی به آمریکایی‌ها/ آیا ظریف در مذاکرات ژنو سر جان کری فریاد زد؟ ،تأکید جمهوری اسلامی ایران برای رفع تمامی محدودیت‌های سد راه همکاری با هند و..
مهمترین عناوین خبری گروه سياسي باشگاه خبرنگاران به انتخاب سردبیر مجله شبانه به شرح زیر است:

ماجرای مونولوگ یک ساعته ظریف/ تذکرهای متعدد هیئت ایرانی به آمریکایی‌ها/ آیا ظریف در مذاکرات ژنو سر جان کری فریاد زد؟



http://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1392/12/8/2060259_591.jpg


معاون اروپا آمریکای وزیر امور خارجه ایران در گفتگوی مشروح با باشگاه خبرنگاران به موارد بسیاری از جمله، مونولوگ یک ساعته وزیر خارجه کشور در مذاکرات هسته‌‌ای، ادعاهای موجود در مورد مطرح شدن شدن موشک‌های بالستیک ایران در مذاکرات، ماجرای فریادهای ظریف بر سر وزیر خارجه آمریکا و ... اشاره کرد.


آیا ایران در دادگاه لاهه متهم شناخته می‌شود؟
شرکت گاز ملی ایران با دست و پنجه نرم کردن با افزایش مصرف گاز در کشور هم‌اکنون در دادگاه لاهه به عنوان کم فروشی گاز از سوی ترکیه متهم شده است.


اصلاح فرهنگ مصرف از سوی مردم در راستای اقتصاد مقاومتی/ضوابط دست و پا گیر دولت از مسیر اقتصاد برداشته شود
دبیرکل جامعه نمایندگان ادوار با اشاره به راهبرد اقتصاد مقاومتی، گفت: در راستای عملیاتی‌شدن این سیاست، بایستی ضوابط دست و پا گیر دولت در مسیر اقتصاد برداشته شده و تمام ابزار در مسیر اقتصاد مقاومتی قرار گیرد.



تأکید جمهوری اسلامی ایران برای رفع تمامی محدودیت‌های سد راه همکاری با هند
 وزیر امور خارجه با تأکید بر زمینه‌های متعدد همکاری بین ایران و هند گفت: جمهوری اسلامی ایران به منظور رفع تمامی محدودیت‌های سد راه همکاری تهران با دهلی نو، از هیچ تلاشی دریغ نخواهد کرد.


ارتقای همکاری‌های ایران و هند در حوزه موضوعات سیاسی، اقتصادی و فرهنگی
 وزیر امور خارجه کشورمان که در حال دیدار رسمی از هند به دعوت وزیر امور خارجه این کشور است، صبح روز جمعه با حامد انصاری، معاون رییس‌جمهور هند دیدار و گفت‌وگو کرد.


انتقاد آیت الله جنتی از برخی تلاش‌ها برای تطهیر سران فتنه
آیت‌الله جنتی گفت: چطور کسانی که نفس امام(ره) به جانشان رسیده و سخن ایشان به گوششان خورده و آن را شنیده‌اند باز غفلت کرده و در مورد آزاد کردن سران فتنه و برخی اباطیل دیگر سخن می‌رانند.


حق بهره‌مندی از انرژی صلح‌آمیز هسته‌ای حقوق مسلم ملت ایران است
 جامعه مدرسین در بیانیه پایانی ششمین اجلاسیه منطقه‌ای تاکید کرد: از جمله حقوق مسلم ملت ایران، حق بهره‌مندی از انرژی صلح‌آمیز هسته‌ای است که هیچگاه قابل چشم‌پوشی نخواهد بود.


آیت‌الله خوشوقت هیچ‌گاه برای مطرح کردن خود کاری نکرد
 رییس مؤسسه آموزشی پژوهشی امام خمینی(ره) مرحوم آیت‌الله خوشوقت را فقیهی آشنا با تفسیر، فلسفه و اخلاق دانست و گفت: یکی از ویژگی‌های آیت‌الله خوشوقت این بود که کاری نکرد تا خود را رخ دیگران بکشد.


سیاست‌های اقتصاد مقاومتی نردبان پیمودن بام چشم انداز کشور است
 رئیس ستاد کل نیروهای مسلح سیاست‌های 24 گانه اقتصاد مقاومتی ابلاغ شده توسط رهبر انقلاب اسلامی را نردبان پیمودن بام چشم انداز کشور دانست.


فردا؛ وزیران خارجه لهستان و اسپانیا به تهران می‌آیند/ سفر به ژاپن و اندونزی
وزیر امور خارجه کشورمان در صفحه فیسبوک خود از سفر وزرای خارجه لهستان و اسپانیا به تهران خبر داد.


از دیدار رئیس جمهور با اعضای کانون‌های وکلای دادگستری تا برگزاری نخستین جلسه دادگاه متهمان ترور دادستان زابل
 مهمترين رويدادهاي دستگاه قضا از جمله تودیع وثیقه "300 میلیونی" مدیرمسئول روزنامه توقیف شده آسمان، احضار "حسین قدیانی" به دادسرای فرهنگ و رسانه به‌ خاطر انتقاد از توافق ژنو، پولشويی، مانعی بزرگ برای ايجاد عدالت اجتماعی، برگزاری نخستین جلسه دادگاه متهمان ترور دادستان زابل، برگزاری انتخابات کانون وکلای دادگستری در 22 اسفند ماه، ارسال لایحه جامع وکالت بدون تغییر به مجلس، از مهمترین اخبار قضا در هفته‌ای که گذشت، بود.


واکنش سیاسیون بر آنچه که پیشانی نوشت "آسمان" شد / تکذیب ادعای راکعی/ فائزه هاشمی چه گفت؟
واکنش به اظهارات فایزه هاشمی، استقبال از ابلاغ سیاست‌های اقتصاد مقاومتی از سوی مقام معظم رهبری، واکنش به مطالب منتشره در روزنامه آسمان، برگزاری اجلاس جبهه پیروان خط امام و رهبری و کنگره حزب اراده ملت از مهمترین عناوین خبری حوزه احزاب در این هفته بود.






تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۲ - ۲۰:۴۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 51]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن