تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 2 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):من پيامبر نشده ام كه لعن و نفرين كنم، بلكه مبعوث شده ام تا مايه رحمت باشم.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801630389




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مروری بر مهمترين اخبار اقتصادیجمعه


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران:
مروری بر مهمترين اخبار "اقتصادی"جمعه
مهم ترین عناوین خبری گروه "اقتصادی " که در روز جمعه منتشر شده است موضوعاتي چون:برآورد 15 تا 20 درصدی صندوق بین‌المللی پول از نرخ تورم ایران/ ثبات در بازار طلا و ارز/ ضرورت افزایش سهم بخش خصوصی در اقتصاد، افزایش نرخ سوخت در سال آینده باعث بالا رفتن قیمت" سیمان" خواهد شد و..
مهمترین عناوین خبری گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران به انتخاب سردبیر مجله شبانه به شرح زیر است:

برآورد 15 تا 20 درصدی صندوق بین‌المللی پول از نرخ تورم ایران/ ثبات در بازار طلا و ارز/ ضرورت افزایش سهم بخش خصوصی در اقتصاد


http://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1392/12/9/2060878_195.jpg



 "برنامه‌های اقتصادی دولت در راستای اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی" شب گذشته در برنامه گفتگوی ویژه خبری توسط علی طیب‌نیا وزیر امور اقتصاد و دارایی مورد ارزیابی قرار گرفت.



"صادرات نفت ایران" در ماه فوریه 100 هزار بشکه در روز افزایش یافت
 بر ساس آمار تحرک نفتکش‌ها، صادرات نفت ایران در ماه فوریه برای چهارمین ماه متوالی افزایش داشته است.


سهام باقی‌مانده شرکت‌های معدنی و صنعتی سال آینده در "بورس" عرضه می‌شود
 رییس کمیسیون حمایت از تولید ملی مجلس گفت: با توجه به حکمی که در بودجه‌ی سال آینده آمده است تمام شرکت‌های باقی‌مانده‌ی صنعتی و معدنی کشور با رعایت موازین اصل 44 قانون اساسی به بورس واگذار می‌شود.


وظیفه سنگین نفتی ها با ابلاغ سیاست‌های "اقتصاد مقاومتی"/در نسل جدیدقراردادهای نفتی خام فروشی فراموش شود
وزیر نفت با بیان اینکه با ابلاغ سیاست‌های اقتصاد مقاومتی از سوی مقام معظم رهبری وظیفه‌ی وزارت نفت سنگین‌تر شده، گفت: تحریم‌ها رفتنی است، اما چه تحریم‌ها باشند و چه نباشند وزارت نفت به وظیفه‌ی خود در جهت بالا‌بردن ظرفیت ملی تولید نفت و گاز عمل خواهد کرد.


افزایش نرخ سوخت در سال آینده باعث بالا رفتن قیمت" سیمان" خواهد شد
 عضو انجمن سیمان کشور گفت: قیمت گاز در مرحله‌ی اول از 170 ریال بر مترمکعب به 700 ریال برای واحدهای سیمانی افزایش پیدا کرد البته این تغییر زیادی در قیمت تمام شده محصول تا حدود 15 درصد داشته، ضمن اینکه تغییر نرخ قیمت برق به همین منوال تأثیر بوده است.


تداوم "افزایش ابر"، "بارش" پراکنده "باران" و "وزش باد" در نیمه شمالی/ "تهران" نیمه ابری و 13 درجه بالای صفر
امروز در برخی مناطق شمال غرب، سواحل دریای خزر، دامنه های جنوبی البرز و بتدریج شمال شرق کشور افزایش ابر، بارش پراکنده باران و وزش باد پیش بینی می شود که از اواخر وقت امروز از سمت غرب از مقدار ابرها کاسته می شود.


تعادل در بازار "مرکبات" و" مرغ" شب عید/مردم نگران تامین مایحتاج خود نباشند
شریعتی گفت: بر اساس پیش بینی‌های صورت گرفته افزایش قیمتی در مرغ و مرکبات شب عید نخواهیم داشت مایحتاج اساسی مردم بدون دغدغه تأمین است.


بهای طلا در بازار هنگ کنگ افزایش یافت
 انجمن مبادلات طلا و نقره چين روز جمعه اعلام کرد بهاي طلا در معاملات بازار هنگ کنگ افزايش يافت.


شرایط "اقتصادی ایتالیا" بسیار نگران کننده است
 "جورجو اسکواینتسی" رئیس کنفدراسیون صنعت ایتالیا با ابراز نگرانی از شرایط اقتصادی این کشور، گفت:‌ خیلی نگران شرایط اقتصادی کشور هستم


افزایش قیمت "بنزین" بیش از 4 درصد تورم ندارد
یک کارشناس اقتصادی ضمن بیان اینکه افزایش قیمت بنزین تأثیر زیادی بر نرخ تورم نخواهد داشت گفت: بیشترین تأثیر تورم از افزایش قیمت بنزین، انتظارات تورمی است.


روند افزایش بیکاری در "فرانسه"، در ژانویه 2014 نیز ادامه داشت
 نخستین آمار و ارقام مربوط به بیکاری امسال در فرانسه منتشر شد که حاکی از افزایش 0.3 درصدی آن در مقیاس سالانه در مقیاس ماهانه است.


سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور از سال آینده احیا می‌شود
 یک نماینده مجلس گفت: احیای سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور که با رأی بالایی امسال در مجلس تصویب شد،‌ از سال آینده فعالیت خود را آغاز می‌کند.


صاحبان "مسکن" حاضر نیستند قیمت‌ها را پایین بیاورند
 یک کارشناس اقتصادی با بیان اینکه وضعیت بازار مسکن تابع شرایط کل اقتصاد است گفت: با توجه به اینکه سیاست‌های اعمال شده تاکنون نتوانسته بر بازار تأثیر چندانی داشته باشد به نظر می‌رسد شرایط رکود در سال آینده هم در بازار مسکن ادامه بیابد.






تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۲ - ۲۰:۴۲





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 48]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن