تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 1 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):اى على! از ارجمندى مؤمن در نزد خدا اين است كه برايش وقت مرگ، معيّن نفرموده است...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801559989




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مروری بر مهمترين اخبار سياسيشنبه


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران:
مروری بر مهمترين اخبار "سياسي"شنبه
مهم ترین عناوین خبری گروه "سياسي" که در روز شنبه منتشر شده است موضوعاتي چون: استراتژی اقتصاد مقاومتی معطوف به زمان بحران نیست/ کاهش آسیب‌پذیری از ترفندهای دشمن با این تکنیک ، هیئت پارلمانی ایران فردا به آمریکای لاتین و روسیه می‌رود + اسامی ، تسلیح شناورهای سطحی و زیرسطحی به سامانه‌های موشکی در دستور کار وزارت دفاع و... است
مهمترین عناوین خبری گروه سياسي باشگاه خبرنگاران به انتخاب سردبیر مجله شبانه به شرح زیر است:

ایران خواهان ادامه و افزایش تنش با دیگران نیست/ نیروی مسلح باید تکیه‌گاه مردم باشد/ دنبال سلاح کشتار دسته جمعی نیستیم


http://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1392/12/10/2062230_303.jpg



رئیس‌جمهور کشورمان در جمع فرماندهان و مدیران ارشد وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: ما به دنبال سلاح کشتار دسته جمعی نیستیم، نه به خاطر قطعنامه و کنوانسیون‌ها، اعتقاد ما، ایمان ما، فقه ما، اصول ما به ما می‌گوید ما دنبال سلاح کشتار جمعی نباشیم، این تبلیغات غلط است که ایران دنبال سلاح کشتار جمعی است.

تار و مار شدن گروهک "جیش‌العدل" و کشورهای حامی آنها در صورت بروز اتفاق برای 5 سرباز ربوده شده ایرانی
 نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به ادعاهای تهدیدآمیز گروهک تروریستی جیش‌العدل در مورد 5 سرباز مرزبان ربوده شده ایرانی گفت: اگر اتفاقی برای هر یک از 5 سرباز مرزبان بیفتد این گروهک تروریستی و کشورهای حامی آن‌ها را تار و مار خواهیم کرد.

تا پایان سال، هزار نفر از زندانیان جرائم غیرعمد آزاد می شوند
 "سیداسدالله جولایی "مدیرعامل ستاددیه کشور با توجه به تعداد زندانیان استان و ظرفیت حال حاضر ستادهای دیه در سراسر کشور، برنامه ویژه نوروزی "آزادسازی 1000 هزار نفر از زندانیان نیازمند" مورد حمایت ستادهای دیه را در روزهای آخر سال به مدیران عامل 31 استان کشور ابلاغ کرد.

انبارلویی: ترویج نقض آزادی بیان و قلم در ایران بهانه‌ای برای مداخله قدرت‌های جهانی/ غضنفرآبادی: نادیده گرفتن قانون به بهانه آزادی حق هیچ کس نیست
 چهره‌های سیاسی نسبت به گزارش سالانه وزارت امور خارجه آمریکا درباره نقض حقوق بشر در ایران واکنش نشان دادند.

لهستان تحریم‌های موجود علیه ایران رعایت می‌کند/ شرایط فراهم شود همکاری‌ها گسترش پیدا می‌کند
 وزیر خارجه لهستان گفت: همکاری اقتصادی بین ایران و لهستان بسیار پایین بوده و این انعکاس اقتصاد دو کشور نیست، البته لهستان تحریم‌های موجود را رعایت می‌کند و اگر ایران شرایطی را فراهم سازد، زمینه همکاری وسیع‌تر ایجاد می‌شود و می‌توان در زمینه‌هایی مثل پزشکی و قضایی که ایران واردکننده آن است، اقداماتی را انجام داد.

تسلیح شناورهای سطحی و زیرسطحی به سامانه‌های موشکی در دستور کار وزارت دفاع
 وزیر دفاع گفت: در حوزه صنایع دریایی، شناورهای سطحی و زیرسطحی در کلاس‌های مختلف و تسلیح آنها به سامانه‌های موشکی را در دستور کار قرار داده‌ایم.

مریم رجوی یک تروریست است و پارلمان جای تروریست‌ها نیست
مریم رجوی یک تروریست است و پارلمان جای تروریست‌ها نیست. شایست‌تر است به جای حمایت از یک تروریست شناخته شده برای انتقال ساکنان لیبرتی به کشورهای ثالث اقدامی صورت گرفته و این گونه از قربانی شدن این افراد به وسیله رهبران فرقه جلوگیری شود. حمایت از عوامل گروهک تروریستی منافقین تنها به تداوم وضعیت اسفبار ساکنان لیبرتی کمک می‌کند و این نقض صریح حقوق بشر است.

هیئت پارلمانی ایران فردا به آمریکای لاتین و روسیه می‌رود + اسامی
 هیئت 4 نفره مجلس شورای اسلامی فردا به ریاست رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیسات خارجی مجلس به آمریکای لاتین و روسیه می‌رود.

گزارش سالانه وزارت امور خارجه آمریکا با وجود محدودیت‌های موجود در این کشور مضحک است/ آزادی بیان در چارچوب شرع معنا دارد
 رئیس کمیسیون حقوقی قضایی مجلس هشتم گفت: ادعای وزارت خارجه آمریکا در گزارش سالانه حقوق بشر خود با توجه به محدودیت‌های موجود در این کشور، شنود تلفن، کشتار، حقوق بشر، آزادی و دخالت در امور سیاسی مردم بسیار مضحک به نظر می‌رسد.

استراتژی اقتصاد مقاومتی معطوف به زمان بحران نیست/ کاهش آسیب‌پذیری از ترفندهای دشمن با این تکنیک
مسئول سیاسی بسیج دانشجویی دانشگاه امیرکبیر گفت: واضح است که استراتژی اقتصاد مقاومتی معطوف به زمان بحران نیست؛ گرچه که در زمان‌های بحرانی هم‌چون جنگ اقتصادی همه جانبه‌ای که اکنون جمهوری اسلامی با آن دست و پنجه نرم می‌کند، خود را بیشتر نشان می‌دهد.

ترویج نقض آزادی بیان و قلم در ایران بهانه‌ای برای مداخله قدرت‌های جهانی/ جریانات داخلی بهانه به دست بیگانگان ندهند
عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی گفت: موضوع نقض آزادی بیان و قلم در ایران بهانه‌ای برای مداخله قدرت‌های جهانی در امور داخلی ما است که منابع ما را اینگونه به غارت می‌برند.





تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۲ - ۲۰:۳۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 69]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن