تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):فضیلت خواندن نماز در اول وقت نسبت به تأ خیر انداختن آن، مثل فضیلت آخرت بر دنیاست....
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821023055




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پورتال تازه جمعیت هلال احمر رونمایی می شود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

پورتال تازه جمعیت هلال احمر رونمایی می شود تهران - ایرنا - مدیر کل روابط عمومی و ارتباطات مردمی جمعیت هلال احمر از رونمایی پورتال تازه این جمعیت با قابلیت های ویژه و دسترسی سریع و آسان خبر داد و گفت: این پورتال رسمی بزودی راه اندازی شده و در دسترس مخاطبان قرار می گیرد.


به گزارش ایرنا از جمعیت هلال احمر ، « وحید رحمتی رودسری » روز یکشنبه درباره ویژگی های این پورتال تازه جمعیت هلال احمر توضیح داد: این درگاه ورودی، در دو بخش طراحی شده که یکی از آنها زیرپورتال های استانی است که به همه جمعیت های هلال احمر استانی امکان مدیریت پورتال استان خود را می دهد.
وی افزود: به علاوه پورتال مراکز تابعه همچون مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر، دبیرخانه حقوق بین المللی بشردوستانه و مراکز درمانی خارج کشور با ویژگی های مدیریت آن از سوی مراکز هم فعال خواهد شد.
مدیر کل روابط عمومی و ارتباطات مردمی جمعیت هلال احمر با بیان این که از مواردی که در پورتال تازه بیشتر به آن پرداخته شده، امکان مشاهده برگزیده اخبار استانی در صفحه نخست این پورتال تازه است، تصریح کرد: به علاوه دو سامانه ارتباطات مردمی هم در پورتال تازه راه اندازی خواهد شد که هم به ارتباطات مردمی و هم به شکایات، انتقادات و پیشنهادات مردم پاسخ خواهد داد.
رحتمی خاطر نشان کرد: سامانه ارتباطات مردمی از سوی اداره کل روابط عمومی و سامانه شکایات، پیشنهادات و انتقادات از سوی اداره کل بازرسی و پاسخگویی به شکایات جمعیت هلال احمر مدیریت خواهد شد.
وی با اشاره به این که در این پورتال تازه دسترسی بهتری برای موارد قبلی موجود فراهم شده است، اضافه کرد: این موارد شامل خدمات عمومی، خدمات کارکنان و سوالات متداول است و بخش تازه ای به نام «آیا می دانید» نیز راه اندازی شده که در آن نکته های آموزشی و دانستنی های مورد نیاز مردم قرار داده شده است.
به گفته مدیرکل روابط عمومی و ارتباطات مردمی جمعیت هلال احمر قرار است در قسمتی از این پورتال امکان مشاهده فیلم و عکس با شرایط بهتر و سرعت بیشتر و بخشی هم برای درج مقالات تخصصی و آموزشی مرتبط با هلال احمر، خاطرات امدادگران، معرفی امدادگران و داوطلبان برتر و نظایر آن در راستای شناخت بیشتر مردم با اهداف و آرمان های جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران فراهم شود.
وی تاکید کرد: به علاوه در پورتال تازه جمعیت هلال احمر مواردی وجود دارد که دسترسی به اخبار را برای همکاران رسانه ای این جمعیت بسیار آسان تر می کند.
اجتمام(1)**7029**1436
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




11/12/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 61]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن