تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):مؤمن بسيار راستگو و بسيار نيكوكار است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821084033




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

منطقه 19 با کاشت 95 هزار گلدان لاله بوي بهار مي گيرد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۱ اسفند ۱۳۹۲ (۱۳:۸ب.ظ)
منطقه 19 با کاشت 95 هزار گلدان لاله بوي بهار مي گيرد معاون شهري و فضاي سبز منطقه 19 از کاشت 95 هزار گلدان لاله در طرح استقبال از بهار 93 خبر داد.
به گزارش خبرگزاري موج، مهندس مسعود سليمي با بيان مطلب فوق گفت: در ادامه فعاليت هاي مربوط به بخش توسعه و ترويج فضاي سبز کاشت 95 هزار گلدان لاله و نيز 85 هزار اصله گل شب بو در برنامه فعاليتهاي اجرايي اين طرح قرار گرفته که در بوستانها، لچکي ها، قطعات فضاي سبز، رفيوژها و خروجي ها اجرا مي شود.
وي در ادامه به اجراي طرح کاشت فضاي سبز در رفيوژهاي بزرگراه آزادگان اشاره کرد و گفت: اين طرح در آستانه سال نو آغاز شده و پيش بيني مي شود تا سه ماه ديگر به اتمام برسد.
سليمي افزود: در همين راستا درخت ودرختچه وکاشت چمن در رفيوژ هاي دوسوي بزرگراه آزادگان حد فاصل پل شهيد کاظمي تا پل ساوه به متراژ 4000 مترطول رفيوژ شمالي) رفت ( و4000 مترطول رفيوژ جنوبي برگشت) در حال اجرا است.
معاون شهردار منطقه 19 تصريح کرد: با انجام اين فعاليت، ضمن تلطيف هوا، مناظر بسيار زيبا، طبيعي و آرامش بخشي در دو سوي اين محور پر رفت و آمد ايجاد خواهد شد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 42]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن