تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 2 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):حق و باطل به مردم (و شخصيت افراد) شناخته نمى شوند بلكه حق را به پيروى كسى كه از آن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801631947




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پیگیری آزادی مرزبانان در مجلس


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: پیگیری آزادی مرزبانان در مجلس
دبیر کمیسیون امنیت ملی مجلس تصریح کرد: کمیسیون امنیت ملی پس از تعطیلات مجلس این مسئله را به‌جدیت و سرعت پیگیری می‌کند و نمی‌گذارد که دشمنان از این مسئله خوشحال باشند و بدخواهان ایران را به انجام اعمال ضدامنیتی برانگیزانند.
کد خبر: ۳۸۳۴۰۱
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۰:۵۲ - 02 March 2014


عضو هیئت رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: کمیسیون امنیت ملی آزادی ۵ سرباز مرزبان ایران را که در نقطه صفر مرزی ربوده شده‌اند، با جدیت پیگیری می‌کند.

به گزارش تسنیم محمدحسن آصفری با اشاره به 5 سرباز ربوده شده، اظهار کرد: 5 سرباز ایرانی در نقطه صفر مرزی از سوی تکفیری‌ها و گروه‌های تندرو انجام شده که هدف آنها از این کار ایجاد نا‌امنی و برهم زدن ثبات منطقه است.

وی افزود: این نوع رفتارها و آدم ربایی‌ها نشان‌دهنده آن است که پشت این کارها هیچ اعتقاد اسلامی و دینی وجود ندارد و تنها سیاست‌های افراطی‌گری و جریان‌های تکفیری منشأ آن است.

دبیر کمیسیون امنیت ملی مجلس تصریح کرد: سربازی که برای خدمت به کشور و حفظ مرزها آمده و هدفی جز خدمت به میهن و مقابله با ناامنی و قاچاق مواد مخدر کار دیگری نمی‌کند دچار مشکل شده و وظیفه ما است که این‌گونه مشکلات را چاره‌جویی کنیم.

آصفری با اشاره به عمل شنیع آدم‌ربایی، گفت: در هیچ‌جای دنیا آدم‌ربایی حامی ندارد و هر انسانی با هر فکر و اندیشه‌ای این عمل را به‌شدت محکوم می‌کند و آن را عملی غیرانسانی و غیراخلاقی می‌داند.

وی افزود: این‌گونه اعمال تنها از گروه‌های تروریستی برمی‌آید و فقط هویت اصلی استکبار و تروریسم جهانی را برملا ساخته انزجار جهانی را در پی دارد.

دبیر کمیسیون امنیت ملی مجلس تصریح کرد: کمیسیون امنیت ملی پس از تعطیلات مجلس این مسئله را به‌جدیت و سرعت پیگیری می‌کند و نمی‌گذارد که دشمنان از این مسئله خوشحال باشند و بدخواهان ایران را به انجام اعمال ضدامنیتی برانگیزانند.

وی با اشاره به انتظار ایران از دولت پاکستان گفت: انتظارمان از دولت پاکستان این است که در این زمینه همکاری لازم را با ایران داشته باشد و تمامی تلاش خود را برای یافتن و آزادی سربازان ایرانی ربوده شده به کار گیرد.

آصفری افزود: دولت پاکستان باید همکاری دیپلماتیک خوبی با ایران در رابطه با این سربازان ایرانی که در نقطه صفر مرزی ربوده شده‌اند داشته باشد و در نظر بگیرد که این سربازان تنها برای تأمین امنیت منطقه و جلوگیری از قاچاق مواد مخدر در حال خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی بودند.

وی تصریح کرد: ربایندگان سربازان ایرانی باید بدانند که اگر اقدام به آزادی سربازان ربوده شده نکنند جمهوری اسلامی با قاطعیت وارد عمل خواهد شد و جواب قاطع و محکمی به آنها می‌دهد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 73]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن