تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 2 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بهترين سخن، كتاب خدا و بهترين روش، روش پيامبر صلى لله  عليه  و  آله و بدترين ام...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801703988




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تماس تلفنی 90 دقیقه ای اوباما با پوتین درباره بحران اوکراین


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

تماس تلفنی 90 دقیقه ای اوباما با پوتین درباره بحران اوکراین نیویورک، ایرنا- باراک اوباما روز شنبه در یک گفتگوی تلفنی طولانی با ولادیمیر پوتین، مسکو را به دلیل ارسال نیروی نظامی به اوکراین متهم به نقض آشکار قوانین بین المللی کرد و خواستار کاهش تنش ها بر سر اوکراین شد.


به گزارش ایرنا در این تماس تلفنی که 90 دقیقه به طول انجامید، اوباما عمیقا از وضعیت اوکراین ابراز نگرانی کرد و گفت ارسال نیروی نظامی توسط روسیه به اوکراین نقض آشکار قانون بین المللی است.
بنا به اعلام کاخ سفید، رییس جمهور آمریکا در این تماس تلفنی به همتای روسی خود هشدار داده است که با انزوای سیاسی و اقتصادی روبرو خواهد شد.
دولت جدید اوکراین روسیه را متهم کرده که صدها سرباز و همچنین یک هواپیمای نظامی در کریمه مستقر کرده است اما مسکو هر گونه مداخله نظامی را رد کرده و گفته است جابجایی نیروهایش ناقض توافق های بین المللی نیست.
از سوی دیگر اعضای کمیته روابط خارجی سنای آمریکا روز شنبه در بیانیه ای اعلام کردند که کنگره آمریکا آماده اعمال ˈتحریم های هدفمندˈ علیه مقام های روسیه و هر جریانی است که در جهت از میان بردن حاکمیت و تمامیت ارضی اوکراین اقدام نماید.
در این بیانیه که توسط همه اعضای دمکرات و جمهوریخواه این کمیته امضا شده از باراک اوباما خواسته شده است که رهبری یک اقدام قاطع بین المللی علیه روسیه را به دست گیرد.
اروپام 2251 **1908
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




11/12/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 103]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن