تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هيچ كس جز با اجراى حدود و احكام خدا خوشبخت نمى‏شود و جز با ضايع كردن آن بدبخت نمى‏...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814731045




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فائو خواستار استفاده از دانش هسته ای ایران برای توسعه کشاورزی شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

فائو خواستار استفاده از دانش هسته ای ایران برای توسعه کشاورزی شد رم - ایرنا - سازمان خواربار و کشاورزی ملل متحد (فائو)، خواستار استفاده از فناوری صلح آمیز هسته ای جمهوری اسلامی ایران در راستای کمک به توسعه کشاورزی و ایجاد امنیت غذایی در جهان شد.


به گزارش ایرنا، ˈکو لیانگˈ رئیس بخش مشترک سازمان فائو و آژانس بین المللی انرژی هسته ای از سوی ˈخوزه گراسیانو داسیلواˈ مدیرکل این سازمان موظف شد تا زمینه های همکاری با جمهوری اسلامی ایران را در رابطه با فناوری صلح آمیز هسته ای و نقش مهم آن در بخش کشاورزی بررسی کند.
به عقیده کو لیانگ، استفاده صلح آمیز از انرژی هسته ای از جمله اهداف مهم فائو است و کشورهای عضو نیز می بایست از ظرفیت های لازم در زمینه کاربردهای انرژی اتمی در بخش کشاورزی بهره ببرند و جمهوری اسلامی ایران می تواند در این زمینه دستاوردهای ارزشمند خود را در سطح بین المللی جهت کمک به سایر کشورها ارایه دهد.
ˈمحمود حجتیˈ وزیر کشاورزی جمهوری اسلامی ایران پس از شرکت در سی و دومین اجلاس منطقه ای خاور نزدیک فائو در رم در دیدار با مدیرکل فائو، آمادگی کشورمان را برای همکاری های سه جانبه ایران، فائو و آژانس بین المللی انرژی اتمی جهت تبادل تجربیات و کمک به توسعه کشاورزی کشورهای عضو این سازمان اعلام کرد.
سی و دومین کنفرانس فائو در منطقه خاور نزدیک و شمال آفریقا روز دوشنبه پنجم اسفند ماه در مقر این سازمان در رم آغاز به کار کرد.
اروپام ** 2171 ** 1597
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




10/12/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 97]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن