تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):منافق، بى شرم، كودن، چاپلوس و بدبخت است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819514432




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

افزايش تعرفه واردات خودرو


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۰ اسفند ۱۳۹۲ (۱۴:۴۴ب.ظ)
مديرعامل گروه بهمن خواستار شد: افزايش تعرفه واردات خودرو براي حمايت از بنگاه هاي اقتصادي و توليدي در کشور بايد ميزان تعرفه فعلي واردات خودرو افزايش يابد.
به گزارش خبرگزاري موج، محمدرضا سروش مديرعامل گروه خودروسازي بهمن، با بيان اين مطلب و با اشاره به اينکه سياست هاي تعرفه اي بايد در جهت حمايت از توليد باشد، گفت: خودروسازان هم اکنون نسبت به واحدهايي که در فضاي رقابتي فعاليت مي کنند، 35 درصد بيشتر مازاد هزينه دارند.
وي که در مراسم رونمايي از محصولات جديد گروه بهمن سخن مي گفت، اظهار داشت: تورم فعلي موقعيت رقابتي خودروسازان را تهديد مي کند و چنانچه بخواهيم در اقتصاد حرفي براي گفتن داشته باشيم بايد بنگاه ها فعال باشند و اين در سياست هاي دولت و نظام تعرفه اي که تعريف مي شود، اعلام و اعمال خواهد شد.
سروش عرصه اقتصاد را عرصه جولان بنگاه ها دانست و افزود: ايجاد و توسعه بنگاه هاي اقتصادي نياز به بسترهاي مشخص دارد که اين موضوع منوط به تدوين چشم انداز است تا تبيين سياست هاي بلندمدت اقتصادي در بازه زماني پنج ساله صورت گيرد.
در ادامه اين مراسم، حميدرضا داودزاده مديرعامل بهمن موتور، گفت: امروز خط توليد چهار محصول جديد اين گروه به نام وانت کارا، وانت کارو، آمبولانس کاپرا و خودروي شاسي بلند لندمارک به بهره برداري رسيد.
به گفته وي، خط توليد وانت کارا در راستاي تکميل سبد وانت کوچک شهري است که ظرفيت حمل 830 کيلوگرم بار را دارد و براي راه اندازي آن بيش از 50 ميليارد ريال سرمايه گذاري صورت گرفته است.
داودزاده ميزان ساخت داخل اين خودرو را 26 درصد برشمرد و اضافه کرد: با بهره برداري از خط توليد اين وانت، 100 نفر اشتغال زايي صورت خواهد گرفت.
وي با اشاره به توليد آزمايشي خودروي شاسي بلند لندمارک، افزود: براي خط توليد اين خودرو سرمايه گذاري پايين صورت گرفته چرا که از تمام امکانات خط توليد خودروي کاپرا بهره گيري شده است.
مديرعامل بهمن موتور ادامه داد: براي راه اندازي خط توليد اين خودرو 500 ميليون تومان سرمايه گذاري انجام شده که با اين اقدام براي 50 نفر اشتغال زايي صورت مي گيرد.
داودزاده در خصوص توليد آزمايشي آمبولانس کاپرا گفت: اين خودرو در کلاس A و پايه آن نيز محصول کاپرا است که به جهت تجهيز خدمات پزشکي کشور صورت گرفته است.
به گفته وي، آمبولانس کاپرا داراي قواي محرکه دو ديفرانسيل است که امکان امداد و نجات در مسيرهاي صعب العبور را فراهم مي کند.
مديرعامل بهمن موتور محصول آخري که رونمايي شده را وانت کارو دانست که ظرفيت حمل بار بين 950 تا يک هزار کيلوگرم را دارد.
داودزاده با بيان اينکه موتور اين خودرو به طور مشترک با گروه صنعتي ايران خودرو طراحي و ساخته شده است، اظهار کرد: در صورت توليد انبوه اين وانت در آينده نزديک، براي نخستين بار دو شرکت داخلي در جهت اجراي يک پروژه واحد همکاري دارند.
وي افزود: تامين قطعات اين خودرو به طور 100 درصد از داخل صورت گرفته و رفع وابستگي خارجي و کاهش قيمت آن از جمله اهداف اجرايي اين پروژه محسوب مي شود.
داودزاده خاطرنشان کرد: براي اين خودرو 220 قطعه طراحي و توليد شده که براي ساخت اين خودرو 100 هزار نفر ساعت زمان برده و 100 ميليارد ريال نيز سرمايه گذاري صورت گرفته است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 31]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن