تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 8 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):از حقيقت ايمان اين است كه حق را بر باطل مقدم دارى، هر چند حق به ضرر تو و باطل به ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802496646




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برنامه های فرهنگی اداره کل اوقاف وامور خیریه خوزستان درایام نوروز تشریح شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

برنامه های فرهنگی اداره کل اوقاف وامور خیریه خوزستان درایام نوروز تشریح شد اهواز- ایرنا- برنامه های فرهنگی، مذهبی اداره کل اوقاف و امور خیریه خوزستان در ایام تعطیلات نوروزی سال 1393 تشریح شد.


به گزارش ایرنا ، مدیرکل اوقاف و امور خیریه خوزستان روز شنبه در نشست خبری با خبرنگاران رسانه های گروهی ، اجرای طرح ˈآرامش بهاریˈ در بقاع متبرکه و ˈدست مهربانیˈ ویژه ایتام ، برگزاری طرح خیمه های معرفت و سوگواره یاس نبوی ویژه ایام فاطمیه را از اهم برنامه های این اداره کل در ایام نوروزی عنوان کرد.
حجت الاسلام ˈسیدمحمد طباطباییˈ افزود: در اجرای طرح آرامش بهاری از 28اسفند 92تا 14فروردین 93 بقاع متبرکه استان پذیرای زایران و مسافران نوروزی خواهند بود و در این راستا بقاع متبرکه استان از نظر نظافت و سرویس های بهداشتی مورد توجه قرار می گیرد.
وی گفت: در کنار اجرای طرح آرامش بهاری ، ˈخیمه های معرفتˈ در 11بقعه و امامزاده مطرح استان پاسخ گوی مسایل شرعی زایران خواهند بود.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان خوزستان گفت: 50نفر از مبلغان از قم به عنوان کارشناس مذهبی در اجرای طرح خیمه های معرفت به استان خوزستان اعزام می شوند تا در طول ایام تعطیلات نوروزی در خدمت زایران و مسافران نوروزی باشند.
حجت الاسلام طباطبایی افزود: حرم مطهر علی ابن مهزیار (ع) نیز در اهواز میزبان طرح های فرهنگی و مذهبی آرامش بهاری و خیمه های معرفت می باشد.
وی گفت: همچنین ˈسوگواره یاس نبویˈ به مناسبت ایام دوم فاطمیه در 14فروردین ماه 1393 ، مراسم عزاداری حضرت فاطمه زهرا(س) در کنار نمایشگاه فرهنگی ˈیاس بی نشانˈدر بقاع متبرکه استان برگزار می شود.
به گفته مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان خوزستان برنامه سوگواری و عزاداری شهادت حضرت زهرا(س) به گونه ای برنامه ریزی شده که این مراسم تحت الشعاع برنامه های نوروزی قرار نگیرد.
حجت الاسلام طباطبایی از اجرای طرح فرهنگی ˈدست مهربانیˈ در 18اسفند ماه 1392 خبرداد و افزود: در این اجرای این طرح بخش مهمی از منافع موقوفه ها که طبق نیت واقف می بایست در خدمت ایتام قرار گیرد با هماهنگی آموزش و پرورش استان بین ایتام خوزستان توزیع می شود.
وی گفت: با این طرح مردم از نزدیک با منافع وقف و تزریق منافع مادی موقوفه ها به ایتام آشنا شده و رغبت مردم به وقف و رسیدگی به ایتام بیشتر خواهد شد.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه خوزستان فعالیت های قرآنی را از اهم کارهای فرهنگی این اداره کل عنوان کرد و گفت:متولی اصلی برگزاری مسابقات و فعالیت های قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه است و در این راستا اداره کل اوقاف و امور خیریه خوزستان دو سال است طرح ملی حفظ قرآن را با هدف آشنایی مردم بویژه جوانان با قرآن اجرایی کرده است.
وی گفت: سهمیه خوزستان در حفظ قرآن کریم در سال جاری 17هزار و 255نفر در سه مقطع سنی بوده و در سال آینده سقف 20هزار نفر هدف گذاری شده است.
حجت الاسلام طباطبایی گفت: طبق تاکید مقام معظم رهبری که باید 15میلیون حافظ قرآن در کشور داشته باشیم سازمان اوقاف و امور خیریه تربیت یک میلیون حافظ قرآن (یک تا 30 جزء) را در طول پنج سال در دستور کار قرار داده است و امیدواریم با استقبال خوب جوانان به این هدف مقدس نایل آییم.
وی توسعه منابع اقتصادی موقوفات و افزایش بهره وری در نیروی انسانی را دو اولویت مهم اداره کل اوقاف و امور خیریه خوزستان در سال 1393 عنوان کرد.
حجت الاسلام طباطبایی در پاسخ به مساله وقف و اراضی وقفی در شهرستان رامشیر گفت: با توجه به این که بیشتر اراضی رامشیر وقف می باشد باید طبق نیت واقفین عمل و اجاره اراضی وقفی پرداخت شود.
وی گفت: تاکید ما بر اجرای قانون و عمل به نیت واقفین است که اگر به این دو مورد عمل شود ما هیچ مشکلی در شهرستان رامشیر نخواهیم داشت.ک/3 646/641
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




10/12/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 97]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن