تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 28 خرداد 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):دانش منافق در زبان او و دانش مؤمن در كردار اوست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801279259




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ارائه خدمات مطلوب به زائران اولویت مهم برنامه های مسوولان درایام نوروز است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

استاندار قم: ارائه خدمات مطلوب به زائران اولویت مهم برنامه های مسوولان درایام نوروز است قم - ایرنا - استاندار قم گفت: ارائه خدمات مطلوب به زائران کریمه اهل بیت (ع) اولویت مهم برنامه های مسوولان استان درایام نوروز است.


به گزارش ایرنا، حجت الاسلام ˈمحمد صادق صالحی منشˈ سه شنبه شب در جلسه ستاد تسهیلات زائران استان قم در تالار امام رضا (ع) استانداری افزود: همه باید در انجام کارها احساس مسوولیت کرده و به بهترین وجه به زائران و مسافران نوروزی خدمات ارائه کنند.
وی اضافه کرد: با همکاری و تعامل دستگاه ها می توان حماسه خلق کرد ازاینرو باید برای ایام نوروز سال 1393 به نحو مطلوبی به زائران و مجاوران حرم مطهر حضرت معصومه (س) خدمات رسانی شود.
وی گفت: امسال باید یک کار جهادی کنیم و از آسایش و رفاه خود بزنیم و تلاش جدی انجام دهیم.
صالحی منش با بیان اینکه خداوند متعال به ما کمک کرده و گرفتاری های دوران انقلاب و دوران دفاع مقدس را سپری کرده ایم، گفت: باید دست به دست هم بدهیم و برای آبروی شهر کریمه اهل بیت (س) تلاش کنیم.
استاندار قم تاکید کرد: با توجه به امکانات باید خدمات مطلوب را در ایام عید نوروز به زایران ارائه دهیم.
وی با اشاره به کمبود منابع مالی از روسای دستگاه های اجرایی خواست با تدبیر برنامه های ارائه خدمات به زائران را هدایت و راهبری کنند.
صالحی منش در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه علاوه بر زائران داخل کشور ، از کشورهای دیگر جهان نیز زائر وارد قم می شوند ، حفظ شان و جایگاه این شهر را با اهمیت دانست و گفت: قم آبروی جمهوری اسلامی و شیعه است لذا باید در حفظ فضای معنوی آن بکوشیم.
وی افزود: دستگاه های فرهنگی باید با برنامه ریزی های مختلف ، برنامه های دینی و مذهبی و فرهنگی مناسب و تاثیرگذاری برای زائران و مسافران نوروزی ترتیب دهند.
استاندار در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به حفظ زیبایی و پاکیزگی قم اظهار کرد: همه باید تلاش کنند ، موانعی که باعث نازیبایی شهر شده ، برطرف شود.
استاندار قم ازنهادهای مربوط خواست تا نظرات خود را برای بهبود وضعیت هسته مرکزی شهر ارائه کنند. ک/2
7406/550/
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




30/11/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 82]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن