تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 8 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نادان كسى است كه نافرمانى خدا كند، اگر چه زيبا چهره و داراى موقعيتى بزرگ باشد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802602862




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

خودنمايي کالاهاي بي‌کيفيت در نمايشگاه بهاره/ یک مقام مسئول:کيفيت اجناس بر اساس درآمد مردم است


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: باشگاه خبرنگاران گزارش مي‌دهد؛
خودنمايي کالاهاي بي‌کيفيت در نمايشگاه بهاره/ یک مقام مسئول:کيفيت اجناس بر اساس درآمد مردم است
یکی از مهمترین دلایل استمرار در برپایی این نمایشگاه‌ها عرضه کالاهای مرغوب بوده است به گونه ای که بر اساس آخرین آمارها هر ساله بر تعداد مراجعه کنندگان و مشتریان فصلی اضافه می‌شود اما از سال گذشته با کاهش کیفیت کالاهای عرضه شده به ویژه در بخش پوشاک و آجیل مردم با گله‌مندی از توزیع چنین کالاهایی دست خالی از این نمایشگاه‌ها بر می‌گشتند.


به گزارش خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران در نمایشگاه‌های بهاره امسال که از اوایل اسفند‌ماه در سراسر کشور برگزارشده است کلیه‌ی کالاهای اساسی مردم از جمله: برنج، روغن، گوشت قرمز و سفید، حبوبات، کيف و کفش، شيريني، خشکبار، البسه و ... با قيمت مناسب عرضه‌ می‌شود.


البته اين نماشگاه که آن را "تنظيم بازار شب عيد" مي‌نامند هرساله با کمترين ميزان نظارت بازرسان مواجه مي‌شود که اين موضوع زمينه را براي جولان سودجويان فراهم آورده است.

بر اين اساس در کنار اين موضوع یکی از مهمترین دلایل استمرار در برپایی این نمایشگاه‌ها عرضه کالاهای مرغوب بوده است به گونه ای که بر اساس آخرین آمارها هر ساله بر تعداد مراجعه کنندگان و مشتریان فصلی اضافه می‌شود اما از سال گذشته با کاهش کیفیت کالاهای عرضه شده به ویژه در بخش پوشاک و آجیل مردم با گله‌مندی از توزیع چنین کالاهایی دست خالی از این نمایشگاه‌ها بر می‌گشتند.
 
امسال نیز بر اساس گزارشات مردمی و تماس‌های مکرر با باشگاه خبرنگاران بر آن شدیم تا سری به این نمایشگاه‌ها زده و از نزدیک کیفیت کالاهای عرضه شده را رصد کنیم.
 
بر پایه گزارش ميداني خبرنگار ما از نمایشگاه‌های بهاره متأسفانه اجناسی نظیر پوشاک کیف و کفش از چندان کیفیتی برخوردار نبوده و تقریباً تعداد زیادی از مردم از کیفی نبودن کالاها گله داشتند.
 
مریم صباغی خانم خانه‌داری که برای خرید به نمایشگاه بهاره حکیمیه مراجعه کرده در پاسخ به پرسش خبرنگار ما در خصوص کیفیت کالاها به ویژه پوشاک گفت: در بعضی غرفه‌ها کیفیت پوشاک عرضه شده به قدری پایین است که مشتری احساس می‌کند با لباس‌های تاناکورایی روبروست.
 
وی افزود: متأسفانه سال به سال کیفیت کالاهایی نظیر پوشاک و کفش در این نمایشگاه پایین آمده و اگر همین گونه ادامه یابد سال آینده تعداد مراجعه کنندگان به این نمایشگاه‌ها از نصف نیز کمتر خواهد شد.
 
رضا ربیعی کارمند یکی از شرکت‌های خصوصی با اشاره به پایین بودن کیفیت کالاهای خوراکی در نمایشگاه‌های بهاره گفت: مثل سال‌های گذشته سعی کردم با خرید از نمایشگاه‌های بهاره برای خود و خانواده خویش به نوعی صرفه‌جویی کرده ‌باشم.
 
وی ادامه داد: متأسفانه کیفیت کالاهای عرضه شده در این نمایشگاه‌ها آنقدر پایین آمده که خرید کردن از چنین مراکزی دور ریختن پول و اتلاف بودجه خانواده‌هاست.
 
*کيفيت اجناس نمايشگاه بهاره متناسب با درآمد مردم است

براساس این گزارش، گله‌مندی مردم از کیفیت کالاهای عرضه شده در فروشگا‌ه‌های فصلی ما را بر آن داشت تا با یدالله صادقی رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران گفتگویی داشته باشیم و علت پایین آمدن کیفیت اجناس نمایشگاه‌های بهاره را جویا شویم.
 
 وی با رد پایین آمدن کیفیت کالاهای موجود در نمایشگاة‌های بهاره اظهار داشت: در این نمایشگاه‌ها متناسب با قیمت‌های تعیین شده کالا برای عرضه به مردم به نمایش درآمده است.
 
وی با بیان اینکه بر اساس آمارهای مردمی و نظرسنجی‌ها تمامی کالاهایی که در نمایشگاه‌های فصلی به ویژه نمایشگاه‌های بهاره عرضه می‌شود کاملاً کیفی و متناسب با بودجه مردم است گفت: ممکن است گاهی اوقات عده‌ای از افراد نیز باشند که انتظار کیفیت بالاتر از کالاهای عرضه شده در نمایشگاه‌ را داشته باشند که البته این افراد می‌توانند با مراجعه به مغازه‌های سطح شهر کالاهای مرغوب‌تر را با قیمت‌های بالاتر خریداری کنند.
 
صادقی ادامه داد: اگر در روزهای آخر برپایی نمایشگاه‌های فصلی به این  مراکز سری بزنید خواهید دید  بیشتر غرفه ها از کالا خالی شده و حتی مردم به دنبال خرید کالاهای قرار گرفته در ویترین غرفه‌ها هستند.
 
رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران در خصوص کیفیت مواد غذایی به ویژه آجیل در نمایشگاه‌های بهاره نیز گفت: امسال آجیل عرضه شده در تمامی نمایشگاه‌های بهاره از کیفیت بالاتر و قیمت پایین‌تری برخوردار است.

صادقی ادامه داد: هر گونه تخلف از سوی غرفه داران در نمایشگاه‌های بهاره به سرعت توسط بازرسین مقیم در این نمایشگاه‌ها و نیز بر اساس گزارشات مردمی پیگیری و رسیدگی می‌شود.
 
انتهای پیام/







تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۴:۵۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 100]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن