تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 2 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):دوست ندارم جوانى از شما [شيعيان] را جز بر دو گونه ببينم: دانشمند يا دانشجو.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801632040




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مقاومت ملت در برابر تحریم ها، دشمنان را ناامید کرد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

امام جمعه گنبدکاووس: مقاومت ملت در برابر تحریم ها، دشمنان را ناامید کرد گنبدکاووس - ایرنا - امام جمعه گنبدکاووس بااشاره به مقاومت ملت در برابر تحریم های اقتصادی، گفت: این مقاومت و ایستادگی سبب ناامیدی دشمنان شده است .


به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین ˈمحمدحسین سبحانیˈ روز جمعه در جمع نمازگزاران این شهرستان، افزود: موفقیت های ایران در مذاکرات هسته ای سبب به رسمیت شناخته شدن حق غنی سازی کشور و نیز حضور مجدد تجار کشورهای اروپایی در ایران شده است.
وی گفت: این موفقیت ها حاصل مقاومت و ایستادگی ملت ایران در برابر زیاده خواهی های دشمنان بود ضمن اینکه ناراحتی دشمنان اسلام بویژه رژیم غاصب صهیونیستی را به همراه داشته است.
حجت الاسلام سبحانی همچنین بااشاره به ابلاغ سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی از سوی مقام معظم رهبری، اضافه کرد: مسوولان باید ابعاد مختلف این سیاست ها را برای مردم تبیین و با مشارکت آنان درجهت تحقق این سیاست ها گام بردارند.
وی تصریح کرد: تحقق سیاست های اقتصاد مقاومتی کشور را از وابستگی صرف به درآمدهای نفتی خودکفا و تحریم های اقتصادی دشمنان را نیز خنثی خواهد کرد.
خطیب جمعه گنبدکاووس همچنین بااشاره به هفته امور تربیتی برلزوم تربیت صحیح اسلامی نسل آینده ازسوی پدران و مادران، معلمان و مسوولان تاکید کرد و گفت: هرگونه سهل انگاری دراین خصوص خیانت به انسان، اسلام و عبودیت خداوند است.
حجت الاسلام سبحانی افزود: اساس خلقت انسان و فلسفه رسالت پیامبران و اولیای الهی، تربیت انسان جهت رسیدن به سعادت کمال بوده است.
وی همچنین با گرامیدشت هفته احسان و نیکوکاری و سالروز تشکیل کمیته امداد حضرت امام، برلزوم توجه بیشتر به نیازمندان در آستانه سال نو، تاکید کرد و گفت: دستگیری از نیازمندان موجب رضایتمندی خداوند است.
حجت الاسلام سبحانی، نظارت بیشتر مسوولان بر قیمت ها و رعایت انصاف ازسوی کسبه و بازاریان در فروش اجناس بویژه درایام پایانی سال را مهم و ضروری دانست و از دولت تدبیر و امید در سفرهای استانی و دیدار با مردم قدردانی کرد.
وی همچنین با تبریک هفته منابع طبیعی برلزوم توجه بیشتر به درختکاری بویژه دراراضی کم بازده این شهرستان تاکید کرد و گفت: تبدیل اراضی کم بازده به باغات زیتون علاوه بر افزایش درآمد کشاورزان در تولید ملی نیز موثر است.
شهرستان گنبدکاووس بابیش از 325 هزار نفر جمعیت درشرق استان گلستان واقع است.
/7479/622/
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




09/12/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 58]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن