تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نادان كسى است كه نافرمانى خدا كند، اگر چه زيبا چهره و داراى موقعيتى بزرگ باشد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815485369




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

عدم تزلزل در برابر شوک، ویژگی بارز اقتصاد مقاومتی است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

عدم تزلزل در برابر شوک، ویژگی بارز اقتصاد مقاومتی است چناران - ایرنا - امام جمعه چناران گفت: عدم تزلزل در برابر شوک ‏های خارجی‏ از شاخصه‏ های بارز اقتصاد مقاومتی است.


حجت الاسلام ˈمظفر تاجیˈ در خطبه های نماز جمعه این هفته چناران با اشاره به استقبال سران قوا از اجرایی نمودن سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی افزود: اقتصاد مقاومتی را نمی‏توان تنها مقاومت اقتصادی دانست بلکه ایجاد امنیت و ثبات در اقتصاد، عدم تزلزل در برابر شوک‏ های خارجی‏ و استقلال اقتصادی از شاخصه ‏های بارز اقتصاد مقاومتی است.
وی اظهار داشت: ما در پی اقتصاد ایده ‏آلی هستیم که هم اسلامی باشد و هم ما را به جایگاه اقتصاد اول منطقه برساند، اقتصادی که برای جهان اسلام الهام ‏بخش و کارآمد بوده و زمینه ‏ساز تشکیل تمدن بزرگ اسلامی باشد.
وی افزود: اقتصاد مقاومتی یک رویکرد کوتاه‏ مدت و اقدامی پدافندی نیست بلکه این رویکرد چشم ‏اندازی کلان دارد و یک اقدام بلند مدت را شامل می‏شود.
امام جمعه چناران گفت: در الگوی ‏اسلامی - ایرانی پیشرفت، یکی از مؤلفه ‏های مهم اقتصاد مقاومتی، اقتصاد کارآفرینی، ریسک‏ پذیری و نوآوری است.
حجت الاسلام تاجی با اشاره به انتشار مطالب ضدارزشی در برخی روزنامه ها و نشریات افزود: خواست مردم، نظام و فعالین عرصه رسانه کشور، ایستادن در برابر این جریان ضد ارزشی و لیبرال منش است و هرگز نباید اجازه دهیم بار دیگر اندیشه های نهضت آزادی و حلقه کیان در فضای رسانه ای کشور آنهم با پول بیت المال ترویج شود.
وی همچنین با اشاره به اتفاقات پیش آمده در اوکراین گفت: تحولات اوکراین یک بار دیگر این موضوع را در مقابل دید جهانیان قرار داد که غرب همچنان بر سیاست‏ های مغایر قوانین بین ‏المللی و تعیین حاکمان از طریق دخالت در کشورهای دیگر اصرار دارد.
وی افزود: دامنه دخالت غرب در بحران اوکراین حاکی از آن است که غرب قصد برهم زدن کامل اوضاع را دارد و هرگز به مصالحه در اوکراین رضایت نخواهد داد./2
7504 /664
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




09/12/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 22]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن