تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 5 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بار خدايا براى تو روزه گرفتيم و با روزى تو افطار مى كنيم پس آن را از ما بپذير، تشنگى...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

تسمه تردمیل - روغن تردمیل

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

خرید یخچال خارجی

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802045612




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کشته شدن 5 نفر در پاکدشت به دلیل عدم رعایت نکات ایمنی/ ساختمانهای فرسوده مورد تأیید نظام مهندسی نیست


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > مرکز > تهران تاجیک قشقایی مطرح کرد:
کشته شدن 5 نفر در پاکدشت به دلیل عدم رعایت نکات ایمنی/ ساختمانهای فرسوده مورد تأیید نظام مهندسی نیست
ورامین - خبرگزاری مهر: رییس نظام مهندسی ورامین گفت: همه شهروندان باید نکات ایمنی ساختمانی را رعایت کنند، متأسفانه در هفته گذشته 5 نفر در پاکدشت به دلیل عدم رعایت نکات ایمنی جان خود را از دست دادند.



به گزارش خبرنگار مهر، حسن تاجیک قشقایی که به عنوان سخنرانی قبل از خطبه های نمازجمعه ورامین سخن می گفت، با با بیان اینکه این مهندسان، نخبگان جامعه هستند، اظهار داشت: خلاقیت و استعداد سرشار مهندسان در دوران دفاع مقدس یکی از عوامل اصلی پیروزی در عملیات ها بوده است.

این مسئول افزود: مهندسان انقلابی و مؤمن از بدو شکل گیری و خیزش انقلاب شکوهمند اسلامی ایران در حمایت از امام راحل دوشادوش مردم در همه عرصه ها، از مقابله مستقیم با رژیم طاغوت تا مجاهدت در عرصه های تخصصی، فنی و خودکفایی و خودباوری با وجود انواع و اقسام تحریم ها و بایکوت های علمی، کالایی و تجهیزاتی با جان و مال و آبروی خود حماسه آفریدند.

وی ادامه داد: بی شک مهندسان غیرتمند و مجاهد با تلاش ها و ازخودگذشتگی های وصف ناپذیری که از خود نشان دادند همواره با بی اثر کردن تحریم های مختلف اجازه ندادند هیچگاه عزت و شرف انقلاب اسلامی ایران که با جانفشانی شهدا و ریختن خون پاک جوانان این مرز و بوم بدست آمده در مقابل زیاده خواهی و منفعت طلبی بیگانگان پایمال شود.

تاجیک قشقایی با اشاره به سالروز بزرگداشت خواجه نصیرالدین طوسی بیان داشت: بدون شک نامگذاری روز بزرگداشت خواجه نصیر الدین طوسی به عنوان شخصیتی نمونه و الگو در مهندسی کهن ایران اسلامی به نام روز مهندس در راستای توجه به نقش والا و ارزشمند تلاشگران این عرصه است.

رییس نظام مهندسی شهرستان ورامین گفت: وی هم دانشمند، ریاضیدان، منجم بوده که وزیر هولاکو خان شد و بسیاری از اقدامات فرهنگی را توسط مغول انجام داد، جلوی آتش زدن کتابخانه ها را گرفت و حرکت های فرهنگی خوبی در کشور آغاز شد، زحمات این دانشمند برای آبادانی کشور و دین مثال زدنی است.

این مسئول با اشاره به تشکیل نظام مهندسی در ورامین و خدمات آن به مردم دیار 15 خرداد تأکید کرد: نظام مهندسی در برابر مقاوم سازی ساختمان در برابر زلزله حساس است و یک روند مرحله ای را آغاز کرده است و خروجی کار این بوده که امروز فنداسیون ها دارای حجم قابل توجهی از بتن و آرماتور هستند و زحمات منهدسان ورامین به تدریج امروز جواب داده است.

وی با اشاره به ساختمان های قدیمی گفت: این ساختمان ها مورد تایید نبوده و زندگی در آن مورد خطر است، دیوار این ساختمان ها روی خاک است و ستونی ندارد و چندین سال از عمر این ساختمان هم گذشته است و خوابیدن شب زیر این سقف پر خطر است.

تاجیک قشقایی گفت: ساختمانها باید در برابر زلزله مستحکم شوند، روی ساختمان قدیمی بنای جدیدی احداث نشود، در این زمینه طی هفته گذشته یک ساختمان در پاکدشت ریزش کرد و ۵ نفر از شهروندان جان خود را از دست دادند.
 




۱۳۹۲/۱۲/۹ - ۱۳:۴۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 84]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن