تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):روزه سپر آتش (جهنم) است. «يعنى بواسطه روزه گرفتن انسان از آتش جهنم در امان خواهد بود...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803130865




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بيمه ها در سال 93 بايد 90 درصد هزينه داروهاي بيماران ديابتي را بپردازند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۹ اسفند ۱۳۹۲ (۱۳:۲۳ب.ظ)
بيمه ها در سال 93 بايد 90 درصد هزينه داروهاي بيماران ديابتي را بپردازند معاون وزير بهداشت درمان و آموزش پزشکي در حاشيه نخستين گردهمايي معرفي برگزيدگان علمي سال در حوزه ديابت ، با تکذيب شايعه کاهش سهم بيمه ها در تامين هزينه داروهاي بيماران ديابتي گفت: بيمه ها در سال 93 بايد 90درصد هزينه داروهاي بيماران ديابتي را بپردازند.
به گزارش خبرنگار خبرگزاري موج، رسول ديناروند روزگذشته با بيان اين مطلب به خبرنگار ما گفت: با توجه به هزينه بالاي کنترل ديابت براي مبتلايان ، دولت مصمم به مشارکت در تامين بخش قابل توجهي از هزينه هاي کنترل ديابت بوسيله بيمه ها است و اين اقدام را اساسي و حياتي مي داند.
رييس سازمان غذا و دارو با اشاره به کم هزينه بودن پيشگيري بر درمان تاکيد کرد: شهروندان بالاي 30 سال در صورت کنترل منظم قند خون و نيز توجه به ورزش مي توانند از مبتلا شدن به ديابت جلوگيري کنند.
معاون وزيربهداشت درمان و آموزش پزشکي افزود: اکنون همه داروهاي اصلي مبتلايان به ديابت و افراد دچار قند خون، تحت پوشش بيمه ها قراردارد و انواع انسولين اعم از انسولين هاي نسل قديم و نسل جديد که سريع الاثرتر و با مدت اثربخشي بيشتري هم هستند، تحت پوشش بيمه اي هستند.
وي با بيان اينکه شمار مبتلايان به ديابت در ايران حدود هفت تا 10 درصد جمعيت کشور است ، گفت: البته سهم شهروندان در کلانشهرها از ديابت به دليل کم تحرکي و نوع خاص زندگي از جمله استفاده از غذاهاي آماده فوري ، به مراتب بيش از شهرهاي کوچک است.
رييس پژوهشگاه علوم غدد و متابوليسم نيز در اين زمينه گفت: کنترل ديابت احتياج به يک برخورد جامع دارد و در اين راستا بايد عوارض آن را شناخته و پيامدهاي آن را کنترل کنيم.
دکتر باقرلاريجاني دليل برپايي اين گردهمايي بصورت منظم و سالانه را با هدف افزايش همکاري بين دانشگاهي با نهادهاي فعال در حوزه مهار ديابت عنوان کرد و افزود: در تلاش هستيم با حمايتهايي در اين حوزه از محققان و فعالان اين حوزه حمايتهاي نظام مند بيشتري صورت گيرد.
دکتر آرش نصرتي نيز در اين گردهمايي با اشاره به توافقنامه اي که در سال 1391 بين شرکت نوونورديسک پارس و پزوهشکده غدد و متابوليسم دانشگاه علوم پزشکي تهران منعقد شده گفت: اين توافقنامه براي يک همکاري راهبردي بلندمدت تنظيم شده است.
وي گفت: آموزش کارشناسان بهداشت و بيماران / ابداع مدل بهينه مراقبت مزمن متناسب با شرايط ايران / پرورش و تبادل دانش در سطح بين المللي در زمينه تحقيقات پيشرفته روي پروتيين / و تلاش براي اينکه ايران از نظر تحقيقات مشاهده اي در مورد کاربرد داروهاي جديد جايگاه برجسته اي داشته باشد، چهار محور اصلي در اين توافقنامه است.
در اين گردهمايي براي نخستين بار در کشور ، از دکتر کامليا رامبد به عنوان مربي برگزيده سال ، دکتر ايرج نبي پور به عنوان مبتکر برگزيده سال ، دکتر انسيه نسلي به عنوان محقق برگزيده سال و دکتر اميربهرامي به عنوان دانشمند برگزيده سال در حوزه ديابت تقدير شد.








»
تصاویر مرتبط













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 48]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن