تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):اگر با اين شمشيرم بر بينى مؤمن بزنم كه مرا دشمن بدارد با من دشمنى نمى كند و اگر هم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818973115




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بسیجیان آماده مقابله با توطئه های دشمنان/ کنگره آمریکا و پارلمان اروپا تامین کننده هزینه جنایت در سوریه


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > مرکز > سمنان سردار نقدی اعلام کرد:
بسیجیان آماده مقابله با توطئه های دشمنان/ کنگره آمریکا و پارلمان اروپا تامین کننده هزینه جنایت در سوریه
سمنان - خبرگزاری مهر: رئیس سازمان بسیج مستضعفین بر آمادگی کامل بسیجیان برای خنثی کردن هر گونه توطئه دشمنان تاکید کرد و گفت: بسیجیان باید آماده حماسه آفرینی باشند و خود را برای نبردی سرنوشت ساز آماده کنند.



به گزارش خبرنگار مهر، سردار محمد رضا نقدی صبح جمعه در آیین صحبگاه نیروهای شرکت کننده در رزمایش الی بیت المقدس بسیجیان استان سمنان که در محل اردوگاه قدس سمنان برگزار شد اظهار کرد: برگزاری رزمایش‌های الی بیت‌المقدس در حقیقت تبلور آمادگی نظامی بسیجیان است و یکی از نمونه‌های کار جهادی بسیج محسوب می‌شود. وی گفت: بسیج امروز فعالیت‌های گسترده‌ای در عرصه فرهنگی، فضای مجازی و رسانه دارد و همه اینها نشان می‌دهد که بسیج تا چه حد آماده است.

بسیجیان خود را برای نبردی سرنوشت ساز آماده کنند رئیس سازمان بسیج مستضعفین افزود: امروز جهان استکبار از شرق تا غرب عالم در حال جنگ و خونریزی بوده و ظلم و ستم در حق مردم جهان در برهه کنونی به نهایت خود رسیده است. سردار نقدی گفت: بسیجیان جهان اسلام باید آماده باشند، آماده حماسه آفرینی و خود را برای نبردی سرنوشت ساز آماده کنند. وی خاطرنشان کرد: جهان استکبار تجاوزات بی‌حد و حصر خود را در سراسر جهان رواج داده است تا بتواند بدین وسیله در سایه زور، حاکمیت پلید و منحوس خود را بر جهان ادامه دهد. آمریکا عامل تمام افراطی گری ها و جنایت ها در جهان فرمانده بسیج کشور عامل تمام افراطی گری ها و جنایت ها علیه مسلمانان و انسانهای بی گناه در سراسر جهان را آمریکا دانست و  گفت: بسیجیان و آزادگان جهان خود را برای نبردی سرنوشت ساز با استکبار آماده می کنند. سردار نقدی افزود: امروز ملت ها بیدار شدند و جنایت های استکبار و صهیونیست بین الملل علیه ملت های مسلمان را نظاره می کنند و خشم مقدس و انقلابی خود را بر سر آمریکا و صهیونیست فرو می ریزند. وی با اشاره به جنایات آمریکا در مناطق مختلف جهان که تحت عناوین مختلف انجام می شود گفت: روز حماسه آفرینی نسل جدید بسیجیان فرا رسیده و شما مهیا شوید برای آزادی بیت المقدس و بسیجیان بزودی انتقام آن خون های مردم را از عامل اصلی آن که آمریکای جهانخوار است، خواهند گرفت. وی با اشاره به تغییر تاکتیک آمریکا از مداخله مستقیم نظامی و استفاده از نیروهای مزدور در مناطق مختلف اظهار داشت: پنتاگون امروز واحدی با نام بازیگران غیرنظامی طراحی و اجرا کرده است که ماموریت آن این است افراد فریب خورده را به عنوان پیاده نظام آمریکا به میدان بفرستد.

توان اقتصادی آمریکا اجازه لشگر کشی را به او نمی دهد رئیس سازمان بسیج مستضعفین افزود: توان اقتصادی امروز به آمریکا این اجازه را نمی دهد که تجاوز و لشگر کشی گسترده و مستقیم داشته باشد. سردار نقدی با بیان اینکه آمریکا امروز با کشتار مسلمانان در سراسر جهان تلاش می‌کند تا بتواند سیطره خود را بر دنیای کنونی حفظ کند، افزود: امروز جهان استکبار در هر نقطه‌ای از عالم با بهانه‌های واهی به کشتار مسلمانان می‌پردازد و در تایلند و میانمار به بهانه‌های غیرقابل قبول مسلمانان در حال قتل‌‌عام شدن هستند و مزدوران استکبار هر روز خانه‌هایشان را به آتش می‌کشند و کاشانه آنها را ویران و مردم مسلمان را آواره بیابان‌ها و جنگل‌ها می‌کنند. وی افزود: در شرق ایران نیز شاهدیم که هر روز و شب به بهانه مقابله با تروریسم، آمریکایی‌ها با هواپیماهای بدون سرنشین خود به پاکستان و افغانستان حمله می‌کنند و مردم مسلمان این کشورها را از بین می‌برند. کنگره آمریکا و پارلمان اروپا تامین کننده هزینه جرم و جنایت در سوریه و لبنان و عراق رئیس سازمان بسیج مستضعفین ادامه داد: در سوریه و لبنان نیز آمریکایی‌ها به بهانه‌های دیگر نظیر مقابله با گروه‌های تکفیری و به منظور مقابله با ترویج فرهنگ شیعی هر روز بمب‌گذاری‌های جدیدی انجام داده و زائران ائمه اطهار (ع) را به خاک و خون می‌کشند. سردار نقدی افزود: آمریکایی‌ها مردم کوچه و بازار را در عراق و روستاییان و مردم بی‌گناه سوریه و لبنان را به بهانه‌های نادرست از بین می‌برند و این امروز برای جهانیان بسیار عبرت‌انگیز است که کسانی که در پاکستان و افغانستان به دست آمریکایی‌ها کشته می‌شوند و به بهانه مقابله با تروریسم هر روز به خاک و خون کشیده می‌شوند، از ابتدا دست‌پرورده خود آمریکایی‌ها بودند. وی گفت: امروز شاهدیم که کنگره آمریکا و پارلمان اروپا بودجه‌های هنگفت برای هزینه شدن در عراق، سوریه و لبنان تصویب می‌کنند و اسلحه به این کشورها می‌فرستند.

آفریقا شاهد جنایت‌های عجیب استکبار به اسم مسیحیت افراطی رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت:‌ آمریکا امروز به اسم افراطی‌گری وهابی و تکفیری به قتل‌‌عام مسلمانان در جهان می‌پردازد و آفریقا، فلسطین و غزه امروز از ظلم جهان استکبار پر شده است و غربی‌های که خود را حامی اهل سنت در عراق و لبنان نشان می‌دهند، هر روز جنایت‌های جدیدی را علیه مسلمانان طراحی می‌کنند. سردار نقدی افزود: در مصر، غزه و فلسطین و همچنین در لیبی و تونس قتل‌عام و کشتار مسلمانان هر روز و شب بیشتر می‌شود و مردم در قلب آفریقا با چشمانی خونبار شاهد جنایت‌های عجیب استکبار به اسم مسیحیت افراطی هستند. وی افزود: در این منطقه، آمریکایی‌ها هر روز کودکان و خردسالان و پیرمردان و پیرزنان را از بین می‌برند و از خانه و کاشانه خود آواره می‌سازند.  آمریکا، بیداری اسلامی را مهار می کند اما رد پایی از خود به جا نمی گذارد رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: استفاده از این نیروی پیاده نظام مزایای زیادی برای آمریکا دارد که دیده نشدن حضور مستقیم نظامی و غیرقابل پیگیری بودن در صحنه های بین المللی، پنهان بودن دست مستقیم آمریکا و جلوگیری از ایجاد حساسیت کشورهای مسلمان علیه آمریکا از جمله اهداف این طرح است. وی ادامه داد: آمریکا امروز با حضور در نقاط مختلف جهان جنایت مرتکب می شود، بیداری اسلامی را مهار می کند اما رد پایی از خود به جا نمی گذارد. صرف داشتن آمادگی نظامی کافی نیست فرمانده بسیج کشور افزود: تمام جنایات در افریقا، میانمار، سوریه، لبنان، افغانستان و عراق با هدایت های آمریکا صورت می گیرد و آمریکا باید بداند که ملت های بیدار شدند و در آینده ای نزدیک باید پاسخگوی جنایات خود باشد. سردار نقدی با تاکید بر اینکه صرف داشتن آمادگی نظامی کافی نیست افزود: باید خود را برای تهاجم فرهنگی و جنگ تحمیلی اقتصادی آماده و در این عرصه نیز فعال باشیم. وی از حضور بسیجیان در رزمایش الی بیت المقدس تجلیل کرد و افزود: باید امروز ایمان و اعتقاد خود را حفظ کنیم زیرا ایمان بود که در دوران دفاع مقدس آن افتخارات و حماسه ها را بوجود آورد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: امروز بسیجیان در صحنه حاضر شدند تا قدرت و توان خود را برای حراست از آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و همچنین امید خود به آزادی قدس شریف را نشان دهند. سردار نقدی تصریح کرد: بسیجیان جهان اسلام امروز منتظر شنیدن فرمان رهبری برای آزادی قدس شریف هستند. رزمایش الی بیت المقدس نشان دهنده اقتدار بسیج است فرمانده سپاه قائم استان سمنان نیز در این مراسم گفت: بسیجیان امروز با حضور خود در این رزمایش اقتدار خود را به نمایش گذاشتند. سردار علی استاد حسینی با تاکید بر اینکه بسیجیان امروز گوش به فرمان رهبری برای مقابله با دشمنان هستند گفت: دشمنانی که هر روز عربده می کشند بدانند بسیجیان گوش به فرمان رهبری بوده و لحظه ای در دفاع از نظام و انقلاب درنگ نخواهند کرد. وی تصریح کرد: مهم‏تر از آمادگی رزمی، حضور بسیجیان در این رزمایش بزرگ است؛ چرا که دشمن از این حضور منسجم می‏ترسد. بسیجیان باید روحیه استکبارستیزی را در خود حفظ کنند فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان با بیان اینکه بسیجیان باید روحیه استکبارستیزی و اطاعت‏پذیری از رهبری و روحیه آمادگی در دفاع از کیان انقلاب و اسلام را همواره در خود حفظ کنند اظهار داشت: استکبار جهانی در این مدت، تمام تلاش خود را برای نابودی انقلاب اسلامی به‏ کار بسته است؛ اما نتوانسته به نتیجه برسد. استاد حسینی تصریح کرد: توجه به بصیرت باید در جامعه ما نهادینه شود و بسیجیان که پیش‏قراولان این انقلاب هستند، باید بصیرت خود را روز به روز افزایش دهند. وی با اشاره به رزمایش الی بیت‏ المقدس گفت: این رزمایش در شش استان در حال برگزاری است و بسیجیان پرشور در این رزمایش حضور فعال و تاثیرگذار دارند.

رزمایش الی بیت‏المقدس برای دشمنان پیام اقتدار و ایجاد رعب در دل دشمنان دارد فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان تصریح کرد: این رزمایش‏ها در جهت آمادگی و بالا رفتن توان رزم و آگاهی از تاکتیک‏ها و تکنیک‏های رزمی بوده و ارتقای توان بسیجیان از نظر روحی و جسمی مد نظر است. استاد حسینی تاکید کرد: این رزمایش‏ها برای دوستان ما نوید پایداری و عزت و سربلندی ایران اسلامی را دارد و برای دشمنان پیام ایستادگی و اقتدار این ملت برابر آنان و ایجاد رعب در دل آنهاست. صبحگاه رزمایش الی بیت المقدس استان سمنان برگزار شد صبحگاه رزمایش الی بیت المقدس جمعه 9 اسفند ماه با حضور گردان های بیت المقدس، ادارات، امام علی، کوثر، امام حسین و الزهرا به استعداد یک هزار و 770 نفر در اردوگاه قدس سمنان برگزار شد. در سایر شهرستان های استان از جمله شاهرود، دامغان، گرمسار، میامی، مهدیشهر، آرادان و سرخه نیز رزمایش آغاز شده است. رئیس سازمان بسیج مستضعفین با حضور مسئولان نظامی و اجرایی از یگان‌های حاضر در میدان شامل گردان‌های بیت‌المقدس، امام حسین (ع)، عاشورا، امام علی (ع)، الزهرا (س) و کوثر بازدید کرد. وی همچنین با ارزیابی یگان‌های حاضر در میدان صبحگاه رزمایش الی‌بیت‌المقدس 2، در آئین اهتزاز پرچم و ادای احترام به یادمان شهدا شرکت کرد.


۱۳۹۲/۱۲/۹ - ۱۲:۰۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 92]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن