تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):دعا كردن را در هنگام رقّت قلب غنيمت شمريد، كه رقت قلب، رحمت است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819762866




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مردم، رییس مدیران شهرداری هستند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

مردم، رییس مدیران شهرداری هستند قم- ایرنا- پدر مدیریت دولتی ایران گفت: اهالی قم شرکای شهرداری هستند و اقدامات شهرداری باید برای آگاهی مردم بیان شود.


به گزارش ایرنا از روابط عمومی شهرداری، پروفسور سید مهدی الوانی در همایش علمی ˈتوسعه ظرفیت یادگیری جمعی در سازمانˈ پله اول برای یادگیری را اطلاع رسانی دانست و گفت: شهرداری باید همه اقدامات خود را به اطلاع مردم برساند.
الوانی گفت: سازمان ها باید یاد بگیرند به جای مدیریت دستوری مدیریت مشارکتی داشته باشند چرا که رابطه ما با محیط به صورت عرضه و تقاضا است و خدمتی باید ارائه شود که مشتری تقاضای آن را داشته باشد.
وی گفت: اگر چه برای شهروندان در شهرداری صندلی مخصوص درنظر گرفته نشده است این به معنای آن نیست که آنها در شهرداری سهیم نیستند.
الوانی با بیان اینکه زمانی قدرت دست قانون بود و امروز قدرت دست دانش است اظهار کرد: مدیران سازمان باید در تصمیم گیری و ارزیابی سازمانی به صورت مشارکتی اقدام کنند.
این استاد دانشگاه گفت: فناوری، دنیای جدیدی ایجاد کرده که در آن، بیان صداقت بهترین روش است.
وی با اشاره به اینکه جایگاه مردم در چارت سازمانی باید دیده شود گفت: شهردار و معاونین باید بدانند که مردم شهر رییس آن ها هستند و باید تمام نیازهایشان را بدانیم. ک/1
/8138/ 380/
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




09/12/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 76]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن