تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع): کسی که در پی برآوردن نیاز برادر مسلمان خود باشد، تا زمانی که در این راه است خ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818892186




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مراسم سالگرد استقلال کانون‌های وکلای دادگستری برگزار شد


واضح آرشیو وب فارسی:پایگاه خبری آفتاب: مراسم سالگرد استقلال کانون‌های وکلای دادگستری برگزار شد
جشن شصت و یکمین سالگرد استقلال کانون‌های وکلای دادگستری و روز وکیل مدافع عصر امروز (سه‌شنبه) در تالار بزرگ وزارت کشور برگزار شد.
آفتاب: به گزارش ایسنا در این مراسم هیات مدیره کانون‌های وکلای دادگستری سراسری کشور و اساتیدی همچون ناصر کاتوزیان، بهمن کشاورز (رییس اتحادیه سراسری کانون‌های وکلای دادگستری ایران)، جندقی کرمانی (رییس سابق کانون وکلای مرکز) و... حضور دارند. و همچنین اعضای کانون کارشناسان و سردفتران نیز حضور دارند.


در این مراسم علیزاده طباطبایی وکیل مدافع فاطمه و مهدی هاشمی نیز حضور دارد و قرار است استاد ناصر کاتوزیان به بیان سخنانی بپردازد.


همچنین گودرز افتخار جهرمی طی سخنانی در این مراسم با تبریک فرارسیدن روز وکیل مدافع و سالروز استقلال کانون‌های وکلای دادگستری گفت: روز 22 اسفندماه انتخابات کانون وکلای دادگستری مرکز را در پیش رو داریم و شرکت فعال همه وکلا در این روز نشان دهنده رشد فکری آن‌هاست.


وی همچنین با اشاره به دیدار هیات مدیره‌های کانون‌های وکلای دادگستری با رییس جمهور در این هفته، گفت: از صداوسیما گله دارم که چرا این دیدار را اطلاع‌رسانی نکردند و ما هرگز توقع نداشتیم که سخنان شخص دوم مملکت کسی که مسئول اجرای قانون اساسی است پخش نشود.


افتخار جهرمی همچنین با اشاره به لایحه جامع وکالت گفت: امیدواریم دولت جدید همان لایحه قبلی را که در دولت قبل به تصویب رسید، با تغییرات جزئی به مجلس تقدیم کند.






تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۲ - ۲۰:۳۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایگاه خبری آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 72]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن