تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 7 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):توكّل كردن (به خدا) بعد از به كار بردن عقل، خود موعظه است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818737254




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مراسم ششمین سالگرد شهادت «عماد مغنیه» در زادگاهش در جنوب لبنان برگزار شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

مراسم ششمین سالگرد شهادت «عماد مغنیه» در زادگاهش در جنوب لبنان برگزار شد بیروت- ایرنا- حزب الله لبنان مراسم ششمین سالگرد شهادت سردار مقاومت حاج «عماد مغنیه» از فرمانده ارشد نظامی این حزب را در زادگاهش در منطقه «طیردبا» درجنوب لبنان برگزار کرد.


به گزارش ایرنا، در این مراسم یاد و خاطره شهید «سید عباس موسوی» دبیر کل سابق حزب الله و شیخ «راغب حرب» از رهبران مقاومت اسلامی گرامی داشته شد وهیات های رسمی و مردمی بسیاری با حضور در این مراسم به این سه شهید بزرگ ادای احترام کردند.
رییس شورای اجرایی حزب الله در این مراسم از موفقیت اخیر ارتش لبنان در به دام انداختن چندتن از سرکردگان گروه های تروریستی تکفیری ابراز خرسندی کرد و این موفقیت را به فرماندهان و نیروهای ارتش تبریک گفت.
«سیدهاشم صفی الدین» گفت:ارتش لبنان موفق به کشف شبکه ها و مجموعه های تروریستی و بازداشت برخی از سرکردگان آنها شد و بدین طریق برخی از عملیات های تروریستی که این عناصر درصدد اجرای آن و کشتن مردم بیگناه بودند، ناکام ماند.
صفی الدین با تاکید بر اینکه این اقدام توانایی ارتش لبنان را با وجود برخی موانع به اثبات رساند، افزود: سیاستمداران لبنانی باید این موفقیت را با تشکیل یک دولت سیاسی قوی و یکپارچه که تمام جریان های فعال لبنانی در آن حضور داشته باشند، تکمیل تا بتوانند به مسئولیت های خود در قبال کشور عمل کنند.
وی با تاکید بر اینکه دولت آتی لبنان باید امنیت را برقرار ساخته و آینده مردم آن را تامین کند، اظهار داشت: اگر صبر کردن در راستای تشکیل دولت جدید به منظور تامین وحدت و شراکت حقیقی همه گروه ها باشد، اقدامی ملی بوده و سبب قدرت دولت آتی خواهد شد.
رییس شورای اجرایی حزب الله با تاکید بر اینکه دولت آینده باید به خواسته های مردم لبنان پاسخگو بگوید، گفت: برقراری امنیت و مقابله با اخلاگران از جمله وظایف اصلی دولت آتی است که باید با مسئولیت پذیری تمام به آن جامه عمل بپوشاند.
صفی الدین با تاکید بر اینکه در تمام فعالیت های سیاسی در شرایط کنونی باید به حفظ امنیت لبنان توجه شود، افزود: اگر در این راستا خللی صورت پذیرد تمام مردم لبنان از آن آسیب خواهند دید، بنابراین همه باید با شناختن مسئولیت ملی خود، در راستای خدمت به تمام مردم لبنان بکوشند.
وی در پایان این مراسم به همراه پدر شهید مغنیه و با نثار تاج گل بر مقام یادبود سرداران شهید حزب الله ، به آنها ادای احترام کرد.
در این مراسم همچنین هیات هایی از سازمان آزادی بخش فلسطین به ریاست «توفیق عبدالله» و هیاتی از جنبش جهاد اسلامی به ریاست «ابوسامر موسی» شرکت کردند.
هیات جنبش مقاومت اسلامی فلسطین«حماس» به ریاست «جهاد طه»، هیاتی از جبهه دموکراتیک آزادی بخش فلسطین به ریاست «أبو بشار النمر» و همچنین دیگر هیات های رسمی و مردمی با حضور در این مراسم با نثارتاج گل به مقام و منزلت سرداران شهید مقاومت ادای احترام کردند.
مسئولین هیات های فلسطینی در حاشیه این مراسم و در اظهار نظرهایی جداگانه، بر ادامه راه سرداران شهید مقاومت اسلامی و مبارزه با رژیم صهیونیستی تاکید کردند.
«عماد فایز مغنیه» معروف به حاج رضوان از فرماندهان ارشد نظامی حزب الله لبنان 23 بهمن 1386 در انفجاری در دمشق پایتخت سوریه ترور شد و به شهادت رسید.
حزب الله در بیانیه ای رژیم صهیونیستی را مسؤول ترور شهید مغنیه دانست.
قرار است روز یکشنبه آینده نیز به مناسبت سالروز شهادت حاج عماد مغنیه از فرماندهان شهید حزب الله که روز شهید نامگذاری شده است، مراسمی در ضاحیه جنوبی بیروت برگزار شود.
برخی منابع خبری احتمال داده اند که «سید حسن نصرالله» دبیرکل حزب الله لبنان در این مراسم سخنرانی می کند.
خاورم**2024 ** 1324
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




24/11/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 46]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن