تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 2 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):آگاه باشيد كه دانش آينده، اخبار گذشته و درمان دردهايتان و نظم ميان شما در قرآن است. ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801705707




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

استاندار گیلان: بخش خصوصی نقش مهمی در تحقق اقتصاد مقاومتی دارد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

استاندار گیلان: بخش خصوصی نقش مهمی در تحقق اقتصاد مقاومتی دارد رشت - ایرنا - استاندار گیلان با اشاره به ابلاغ سیاست های کلی اقتصاد مقامتی از سوی رهبری معظم انقلاب و تاکید رییس جمهوری گفت: بخش خصوصی نقش مهمی در تحقق اقتصاد مقاومتی دارد.


به گزارش خبرنگار ایرنا، ˈمحمدعلی نجفیˈ شامگاه پنجشنبه در جمع اعضای هیأت مدیره کانون کارفرمایی گیلان با اشاره به فضای مثبتی که پس از ابلاغ سیاست های اقتصاد مقاومتی از سوی رهبرمعظم انقلاب ایجاد شده، افزود: دولت تدبیر و امید اهتمام جدی برای اجرای این سیاست ها که نجات بخش اقتصاد کشور است، دارد و در استان گیلان نیز در این زمینه همه امکانات را بسیج کرده ایم.
وی به نقش مهم بخش خصوصی در تحقق موفقیت آمیز اقتصاد مقاومتی اشاره و اظهار کرد: در استان گیلان نیز برای بهره گیری صحیح از این ظرفیت ها برنامه ریزی کرده ایم .
استاندار گیلان با بیان اینکه اقتصاد مقاومتی یعنی بهره گیری مطلوب از امکانات داخلی، گفت: باید تلاش کنیم تا امکانات داخل کشور در جهت صحیح اقتصادی شکل بگیرد تا از مشکلات بکاهیم.
نجفی در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه همه باید در خدمت فضای توسعه استان قرار بگیرند، افزود: مشکلات گیلان زیاد است اما باتوجه به پتانسیل های موجود و نیروی انسانی با درک بالا و بخش خصوصی پرانگیزه ، به آینده روشن توسعه استان امیدوارم.
وی همچنین از بخش خصوصی خواست برای بهبود وضعیتشان کیفیت تولید را بالا ببرند و گفت: اقتصاد دستوری نمی شود ما نمی توانیم مردم را مجبور کنیم برخی از کالای بی کیفیت را خریداری کنند از این رو ضمن اینکه تمام حمایت خود را از بخش خصوصی بکار می بریم، از این عزیزان هم می خواهم در فضای رقابتی انگیزه لازم را برای خرید کالاهایشان ایجاد کنند.
نجفی ادامه داد: متأسفانه به دلیل غفلت از بخش خصوصی، تعداد زیادی از فرصت های شغلی در سال های گذشته از دست رفته و باید مدیران در خدمت فضای توسعه استان باشند.
نماینده عالی دولت در گیلان با اشاره به پیشنهادات سازنده هیأت مدیره کانون کارفرمایی افزود: باید از ظرفیت این بخش در حل مسائل بخش خصوصی بیشتر بهره برد.
سماکچی رییس هیأت مدیره کانون کارفرمایی گیلان نیز در این نشست با اعلام آمادگی اعضای این کانون برای خدمت در مسیر توسعه استان گفت : کانون کارفرمایی استان از 70 انجمن صنفی کارفرمایی صنایع و حرف تشکیل شده و این آمادگی را دارد تا در اشتغال استان بیشتر از گذشته نقش آفرین باشد.ک/3
7292/695
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




09/12/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 103]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن