تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 3 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):هر كس به خدا توكل كند، مغلوب نشود و هر كس به خدا توسل جويد، شكست نخورد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

تسمه تردمیل - روغن تردمیل

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

خرید یخچال خارجی

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801775884




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شمسايي: دبيري قهرمان مي‌شود


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: شمسايي: دبيري قهرمان مي‌شود
سرمربي تيم فوتسال دبيري تبريز معتقد است اين تيم قهرمان ليگ خواهد شد، اما مي‌گويد خيلي‌ها نمي‌خواهند دبيري قهرمان شود.

وحيد شمسايي درباره اولين تجربه سرمربي‌گري‌اش گفت: به خاطر اينکه هم بازي مي‌کنم و هم به کار فني مي‌پردازم، هنوز حس تنها روي نيمکت نشستن و هدايت تيم را کامل درک نکرده‌ام اما واقعا مربي‌گري دوره سختي است.

به گزارش ايسنا، وي افزود: در شرايطي که اولين سال کار من به عنوان سرمربي بوده لطف خدا شامل حال من بوده است و فکر مي‌کنم گام اول را خوب برداشتم. هر کسي براي شروع کارش برنامه‌ريزي انجام مي‌دهد که به طور مثال سال اول جزو هشت تيم برتر باشد، سال بعد نيز چهار تيم برتر و سال بعد از آن هم قهرماني را کسب کند. اما براي سال اول حضورم به عنوان سرمربي، گامي که برداشتيم، خيلي جلوتر از آن چيزي بود که فکر مي‌کردم.

سرمربي دبيري تبريز، در ادامه صحبت‌هاي خود با اشاره به شرايط کنوني اين تيم اظهار کرد: سال قبل دبيري بازيکنان معدودي داشت و از حضور پنج بازيکن موثر مثل جواد اصغري مقدم، فرهاد فخيم، رشيد قلي‌پور و مصطفي نظري که بازيکنان تاپ تيم بودند، استفاده مي‌کرد، در نهايت در ليگ چهارم شد اما امسال براي قهرماني هدف‌گذاري کرديم و تيمي را بستيم که نسبت به سال قبل 50 درصد تغيير کرد و تعدادي بازيکن جوان و باتجربه به تيم اضافه کرديم. 18 هفته صدرنشين ليگ هستيم و به نظرم اين نتيجه تلاش و پشتکار تک تک بازيکنان است که با جان و دل براي دبيري بازي کردند.

وي در مورد دو شکستي که دبيري تبريز در چهار هفته اخير متحمل شده است نيز گفت: بهترين تيم‌هاي دنيا هم لغزش دارند. به طور مثال بارسلونا با اختلاف 9 امتيازي رئال مادريد در صدر جدول حضور داشت. اما الان 13 امتياز کمتر از رئال مادريد دارد و سوم است. روز اولي که تيم را بستيم کسي فکر نمي‌کرد دبيري با اقتدار صدرنشين ليگ باشد اما به کمک خدا توانسته‌ايم صدرنشين باشيم و اين عنوان را تا اين لحظه حفظ کنيم.

شمسايي تصريح کرد: ما بازي را در قم به تيم ماهان تنديس واگذار کرديم که به نظرم از قبل برنامه‌ريزي شده بود که ما آن بازي را واگذار کنيم! در آن بازي اتفاقاتي روي داد که حاشيه‌هاي زيادي را به همراه داشت. البته از قبل هم صحبت‌هايي از سوي مسئولان عنوان شده بود که مي‌دانستيم بايد بازي را ببازيم. هفته بعد از آن، يک بازي خوب مقابل ميثاق تهران انجام داديم که با خودباوري بازيکنان‌مان توانستيم پيروز شويم. بعد از بازي ميثاق بازي مقابل راه ساري را واگذار کرديم که فکر مي‌کنم نقطه تاريک نتايج ما بود و همين جا اعلام مي‌کنم بازيکنان‌مان در شکست مقابل راه ساري نقشي نداشته‌اند و تمام مسئوليت باخت بر عهده من است.

شمسايي ادامه داد: باخت مقابل راه ساري يک حسن براي ما داشت. قبل از اين شکست هجمه‌اي روي تيم ما بود که بعد از اين بازي حل شد و صداقت و پاکي دبيري را به همه نشان داده شد. البته در نظر داشته باشيم که اتهامات زيادي را به تيم ما زدند و حتي اگر صدر جدول نبوديم به ما اتهام مي‌زدند که با تيم راه ساري تباني کرده‌ايم. ما صداقت خود را نشان داديم و در حال حاضر منتظر هستيم افرادي که صحبت‌هاي حاشيه‌هايي را مطرح مي‌کنند، صداقت خود را نشان دهند. ما دو بازي را واگذار کرديم و هيچ قانوني هم وجود ندارد که ملزم کند در همه بازي‌ها بايد پيروز شد. در بازي‌هاي آينده 4 بازي فينال گونه داريم که بايد مقتدرانه در آن بازي‌ها پيروز شويم.

وي در مورد رقابت نزديک با تيم گيتي‌پسند اصفهان نيز يادآور شد: من با تيم گيتي‌پسند قهرمان شدم و از روز اول مي‌دانستم گيتي‌پسند يکي از شانس‌هاي قهرماني است. پنج تيم شانس قهرماني داشتند که در حال حاضر سه تيم در کورس قهرماني هستند. به استثناي تيم خودمان، تيم گيتي‌پسند و حفاري از ساير تيم‌ها شانس بيشتري براي قهرماني دارند. گيتي‌پسند حريف سرسختي است و از مديريت خوبي برخوردار است و افتخاراتي را در سال‌هاي اخير به دست آورده است.

شمسايي تصريح کرد: اگر تيم دبيري قهرمان شود، نقطه تاريکي براي کميته فوتسال محسوب مي‌شود و طوري برنامه ريزي شده که اتفاقات براي ما بد رقم بخورد.

وي در پاسخ به اين سوال که آيا قول قهرماني مي‌دهيد، گفت: من در هر تيمي که کار کرده‌ام، براي قهرماني جنگيده‌ام. اگر رزومه من را بررسي کنيد متوجه مي‌شود قهرماني‌هاي زيادي را به دست آورده‌ام. در ابتداي فصل امسال هم وقتي مسئوليت دبيري را پذيرفتم، خيلي‌ها به من گفتند با اين پتانسيلي که داريد، شانسي براي قهرماني نداريد. اما ما با بازيکنان بين‌المللي مثل جواد اصغري مقدم، فرهاد فخيم و ا ميد حق‌ورديان داشتيم. براي قهرماني هدف‌گذاي کرديم. بازيکناني که ما در اختيار داريم پتانسيل حضور در تيم ملي را دارند. من مي‌توانم بگويم ما به لحاظ بازيکن به راحتي مي‌توانيم سه تيم ملي تشکيل دهيم. بازيکنان در ليگ بازي مي‌کنند که واقعا پديده هستند و توانايي‌هاي بالايي را دارند.

سرمربي دبيري تبريز در مورد حضور خسوس کاندلاس روي نيمکت تيم ملي نيز اظهار کرد: حضور مربي از کشور اسپانيا که در جهان صاحب سبک است خوب است. مسئولان مي‌گويند خسوس کاندلاس رزومه خوبي دارد و ما هم قبول مي‌کنيم. اما اين فرد حدود 4 سال بيکار بوده و در جايي مربي‌گري نمي‌کرده، اگر او مربي خوبي بود که بيکار نمي‌ماند. ما حسين شمس که به نظر من بهترين دوران فوتسال ما در زمان ايشان بود را کنار گذاشتيم و کسي که فقط به عنوان دستيار کار کرده را سرمربي تيم ملي کرديم. اگر مي‌خواهيم خسوس را مورد بررسي قرار دهيم بايد بعد از جام جهاني اين کار را انجام دهيم. حضور در جام جهاني مي‌تواند عيارهاي خسوس را مشخص کند.

وي افزود: من مي‌گويم اگر قرا است مربي خارجي بياوريم، از مربيان درجه يک دنيا استفاده کنم که دانشي را به فوتسال ما بياورند.

شمسايي در پايان در مورد قرعه‌کشي جام ملت‌هاي آسيا خاطرنشان کرد: در کره جنوبي قرار گرفته‌ايم و فکر مي‌کنم در اين رقابت‌ها تنها تيمي که مي‌توانند کمي براي ما مشکل ايجاد کند ژاپن است. اميدوارم نتايج خوبي در اين رقابت‌ها بگيريم.

جمعه 1392/12/09 08:35





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 24]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن