تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 8 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):سفره هايتان را با سبزى، زينت دهيد ؛ زيرا سبزى با بسم اللّه الرحمن الرحيم، شيطان...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802502421




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

قلعه‌نویی می‌ماند تا استقلال را قهرمان آسیا کند/ از واگذاری استقلال و پرسپولیس خوشحالم


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: قلعه‌نویی می‌ماند تا استقلال را قهرمان آسیا کند/ از واگذاری استقلال و پرسپولیس خوشحالم


فتح الله زاده، مدیر عامل باشگاه استقلال، تاکید کرد، امیر قلعه‌ نویی، به همکاری خود با تیم فوتبال این باشگاه ادامه می‌دهد تا آبی‌ پوشان را به قهرمانی آسیا برساند. امیدوارم با پایان همین فصل لیگ، پرسپولیس و استقلال واگذار شوند تا خیال همه راحت شود. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، علی فتح‌ الله‌ زاده، درباره تساوی تیم‌ های نفت تهران و فولاد خوزستان و دیدار روز چهارشنبه استقلال مقابل ملوان بندرانزلی، گفت: تساوی نفت و فولاد، به سود استقلال شد و حالا باید ملوان را ببریم. البته ملوان هم تیم ریشه‌ دار و با سابقه‌ای است که بازیکنان خوبی دارد و بی شک، بازی آسانی مقابل این تیم نداریم.

وی با بیان اینکه انزلی آب‌وهوای خاص خودش را دارد، تصریح کرد: بازیکنان استقلال به این واقعیت رسیده‌اند که قهرمانی دست خودشان است و اگر می‌خواهند به آن برسند، باید 4 دیدار پایانی لیگ را با پیروزی پشت سر بگذارند. آنها برای رسیدن به قهرمانی باید فعل خواستن را صرف کنند.

فتح الله زاده تاکید کرد: استقلال از انزلی خاطره خوبی ندارد و در نخستین دوره لیگ برتر و در روز آخر، با شکست مقابل ملوان، قهرمانی را از دست داد.   وی در این باره گفت: آن روز خاطره بد ما بود؛ اما خاطرات خوب هم از انزلی داریم. این بار، وضع برای استقلال  فرق می‌کند و قصد داریم خاطرات خوب‌مان در انزلی را دوباره تکرار کنیم.

وی با اشاره به مصدومیت رحمتی از ناحیه دست در دیدار دوستانه استقلال مقابل منتخب کیش گفت: اگر رحمتی تنها با یک دست هم درون دروازه بایستد، برای ما کفایت می‌کند!

مدیرعامل باشگاه استقلال در خصوص شایعه پیشنهاد 3 میلیاردی یک تیم دسته اولی به امیر قلعه‌نویی عنوان کرد: بارها گفته‌ ام، قلعه‌ نویی یکی از مربیان سطح بالای ایران است. نه فقط تیم‌ های دسته اول، بلکه بیشتر تیم‌های لیگ برتری به دنبال مربی خوبی به نام قلعه‌نویی هستند.

فتح‌الله‌زاده با بیان اینکه «قلعه‌نویی در استقلال می‌ماند»، تصریح کرد: قلعه‌نویی کارش را تازه آغاز کرده و می‌خواهد در آینده با بستن تیم قدرتمند ماموریتش را برای قهرمانی استقلال در آسیا به پایان برساند. ما از مذاکره تیم‌های دیگر با قلعه‌نویی ناراحت نیستیم، چون تقاضا برای جذب مربی خوب امری طبیعی است. البته ما صحبتی با قلعه‌نویی انجام نداده‌ایم ولی رابطه من و قلعه‌نویی به گونه‌ای است که او در استقلال خواهد ماند.

وی درباره جلسه روز گذشته علی پروین و حسین هدایتی با امیررضا خادم، نماینده تام‌الاختیار وزیر ورزش و جوانان برای واگذاری تیم‌های پرسپولیس و استقلال به بخش خصوصی گفت: آنقدر در این زمینه صحبت کرده‌ام که خسته شده‌ام! اگر می‌خواهند این 2 تیم را آتش بزنند، بفروشند و یا هر کاری دیگری دل‌شان خواست انجام دهند این کار را بکنند! من دیگر درباره این موضوع اظهارنظر نمی‌کنم.

مدیرعامل باشگاه استقلال در پاسخ به این سوال که «ناراحت نیستید از مسئولان باشگاه استقلال برای بررسی وضعیت این باشگاه و خصوصی‌سازی‌ آن دعوت به عمل نیامده است؟»، عنوان کرد: نه تنها ناراحت نیستیم، بلکه خوشحال هم هستیم! امیدوارم با پایان لیگ در فصل جاری پرسپولیس و استقلال واگذار شوند تا خیال همه راحت شود. در حال حاضر همه آویزان شده‌اند تا استقلال و پرسپولیس را زمین بزنند که در این زمینه موفق هم بوده‌اند.

فتح‌ الله‌ زاده در خصوص اینکه برخی از پیشکسوتان و بازیکنان پرسپولیس معتقدند بیشتر بازیکنان استقلال پول‌های‌شان را گرفته‌اند و به همین علت، بازیکنان این تیم، اعتراض نمی‌کنند، تصریح کرد: من با بازیکنان تیمم رابطه خوبی به لحاظ عاطفی و رفاقتی دارم و به آنها کم یا زیاد پول پرداخت کرده‌ام. رقم پرداختی ما به بازیکنان استقلال کمتر از پرسپولیسی‌ها نبوده اما رقمی که به آنها دادیم به گونه‌ای نبوده که مطالبات‌شان به صورت کامل پرداخت شده باشد. بازیکنان استقلال طلب دارند و اگر خدا بخواهد پس از عید 93، بخش دیگری از قرارداد آنها پرداخت خواهد شد.
 


دوشنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۴:۴۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 47]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن