تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 11 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر كس نيّتش خوب باشد، توفيق ياريش خواهد نمود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803192102




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پاکستان: با تغییر دولت در سوریه تحت فشارهای خارجی مخالفیم


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

پاکستان: با تغییر دولت در سوریه تحت فشارهای خارجی مخالفیم اسلام آباد - ایرنا - سخنگوی وزارت خارجه پاکستان گفت: دولت اسلام آباد با تغییر دولت در سوریه با استفاده از عوامل و فشارهای خارجی و یا به هر نحو دیگر بشدت مخالف بوده و این سیاست را در خصوص اوضاع دیگر کشورها نیز دنبال می کند.


به گزارش ایرنا، خانم ˈتسنیم اسلمˈ عصر پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگاران در اسلام آباد افزود: پاکستان قاطعانه به حق تمامیت ارضی و حاکمیت ملی سوریه احترام می گذارد.
وی با تاکید بر احترام به قوانین حقوق بشری در سوریه و توقف خونریزی ها در این کشور عربی گفت: اسلام آباد از اقدام دولت دمشق برای ملحق شدن به کنوانسیون سلاح های شیمیایی استقبال می کند.
تسنیم اسلم خاطرنشان کرد: پاکستان از روند کنفرانس ژنو که دولت سوریه نیز در آن شرکت کرده ؛ حمایت می کند.
وی تاکید کرد: دولت اسلام آباد بار دیگر گمانه زنی های منتشر شده در برخی رسانه های غربی درخصوص عرضه سلاح به شورشیان و معارضان در سوریه را قاطعانه رد کرد و آن را بی اساس می داند.
سخنگوی وزارت خارجه پاکستان گفت: این کشور سلاح های خود را به دولت ها می فروشد اما نه به شخص یا گروه خاصی؛ بعلاوه اینکه ما به اصول و اهداف سازمان ملل متحد و برسمیت شناختن حقوق کشورها به منظور حفظ امنیت ؛ متعهد هستیم.
وی ادامه داد: پاکستان فروش سلاح را با درنظر گرفتن حقوق دولت ها به منظور دفاع از خود و براساس قوانین متعارف ملی و بین المللی صادر می کند.
تسنیم اسلم با اشاره به اینکه عملیات اخیر ارتش پاکستان علیه مواضع شبه نظامیان در منطقه قبیله ای وزیرستان شمالی در شمال غرب این کشور و احتمال متواری شدن تروریست ها به داخل خاک افغانستان وجود دارد ؛ گفت: دولت و نیروهای افغانستان اجازه ندهند شبه نظامیان از خاک پاکستان وارد این کشور شوند.
وی تاکید کرد: ما امیدواریم که دولت افغانستان مطابق با توافقنامه های بین المللی و دوجانبه؛ اجازه ندهد تا تروریست ها از مناطق قبایلی پاکستان به داخل خاک افغانستان پناه ببرند.
این دیپلمات ارشد پاکستانی با اشاره به تداوم عملیات نظامی علیه تروریست ها در مناطق قبایلی (در نزدیکی مرز افغانستان) خاطرنشان کرد: اسلام آباد انتظار دارد تا دولت افغانستان و تمام کسانی که مدیریت امنیت در این کشور را به عهده دارند مسوولیت های خود را در این خصوص به نحو احسن انجام دهند.
وی گفت: پاکستان به کشورهای همسایه خود این سیاست را گوشزد کرده که این کشور هرگز اجازه نمی دهد تا از قلمروی پاکستان علیه همسایه ها استفاده شود و در مقابل کشورهای همسایه نیز موظف هستند اجازه ندهند تا تروریست ها از خاک آنها علیه پاکستان عملیات انجام دهند.
تسنیم اسلم درباره مخفیگاه تروریست ها در داخل خاک افغانستان ؛ افزود: ما نگرانی های خود را به کشور مربوطه ابلاغ کرده و امیدواریم طرف مقابل با جدیت این موضوع را پیگیری کند.
وی درباره مرگ اسرار آمیز ˈشوکت علیˈ زندانی پاکستانی که در بازداشتگاهی در ˈجامو و کشمیرˈ هند محبوس بود ؛ گفت: اسلام آباد از دهلی نو خواهان بررسی کامل این حادثه و تبادل نتایج آن شده است.
سخنگوی وزارت خارجه پاکستان خاطرنشان کرد: طرف هندی ادعا کرده که شوکت علی دچار بیماری روانی بوده و خودکشی علت مرگ وی است؛ اما پرسش ما این است که چرا چنین زندانی با این وضعیت باید در بازداشتگاه نگهداری می شده است.
آساق ** 1095**1392

: ارتباط با سردبير


[email protected]




08/12/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 125]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن