تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):دانشمندی که از علمش سود برند ، از هفتاد هزار عابد بهتر است .
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818905072




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

امام جمعه سمنان: در کنار علم تربیت هم باید باشد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

امام جمعه سمنان: در کنار علم تربیت هم باید باشد سمنان - ایرنا - نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان با تاکید بر لزوم توجه به امر تربیت در کنار علم گفت: اگر اینها کنار هم جمع شدند آدم درست می شود.


به گزارش ایرنا ، حجت الاسلام و المسلمین ˈ سیدمحمد شاهچراغیˈ روز پنجشنبه در جمع مربیان تربیتی اداره کل آموزش و پرورش استان سمنان به مناسبت هفته تربیت اسلامی گفت: مربیان تربیتی کار سخت و دشواری دارند و کار آنان ارزش بسیار بالایی دارد.
وی اظهار داشت: هر کاری که سخت تر است فضیلتش نیز بیشتر است، برای این کار باید از خداوند کمک بگیرید و اگر این کار منهای کمک از خداوند متعال باشد کار به جایی نمی رسد.
وی به نقل از دعای 25 صحیفه سجادیه افزود: امام سجاد (ع) می فرماید خدایا به من کمک کن تا بتوانم فرزندانم را تربیت کنم ، آنها را به دین اسلام و اخلاق آشنا کنم.
نماینده ولی فقیه در استان سمنان گفت: علم دانشمند درست می کند ولی آدم درست نمی کند و باید همراه علم تهذیب و اخلاق هم باشد.
وی خطاب به مربیان تربیتی گفت : اگر مربی با زبان عمل برای ساختن یک دانش آموز تلاش کند، همیشه موفق است اما اگر عمل با حرف مطابقت نداشته باشد بی اثر است و کار به جایی نمی برد.
شاهچراغی آنقدر سلامت دینی را مهم دانست که با اشاره به فرمایشات پیامبر گرامی اسلام (ص) که به حضرت علی (ع) فرمود: شما به شهادت می رسید و امام علی (ع) از پیامبر گرامی اسلام سوال کرد، آیا با دین سالم به شهادت می رسم.
امام جمعه سمنان به مربیان آموزشی سه اصل را یادآوری کرد و گفت: بدن سالم ، دین سالم و اخلاق سالم را سرلوحه کارهای خود قرار داده و برای به نتیجه رساندن این سه اصل تلاش کنند.
وی خطاب به خانواده ها نیز گفت: باید نیازهای بچه ها را بشناسیم، تربیت باید از خانه شروع شود و نباید بار سنگین تربیت را تنها به دوش آموزش و پرورش بیاندازیم.
نماینده ولی فقیه در استان سمنان اظهار داشت: از قرآن، دعا و صحیفه سجادیه کمک بگیرید، به بچه های خود برسید و به آنها بیشتر توجه کنید که هم دنیا و هم آخرت را برای خود خواهید داشت.
امام جمعه سمنان خطاب به مدیرکل آموزش و پرورش سمنان و مدیران تربیتی گفت: با روش های نو و جدید در تربیت جوانان وارد شوید تا دانش آموزان این استان را از تربیت و معرفت سیرآب شوند.
مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان نیز سی و سومین سال تاسیس امورتربیتی را که به دست شهیدان رجایی و باهنر آبیاری شده به مربیان تربیتی تبریک گفت.
ˈمحمد رضا جهانˈ افزود: 109 هزار دانش آموز در استان سمنان مشغول به تحصیل هستند که این تعداد را 10 هزار معلم که 700 نفر آنان در امور تربیتی نقش دارند به همراه 310 معاون و مربی پرورشی، به تربیت دانش آموزان در این استان مشغول هستند.
وی شرکت دانش آموزان در مسابقات تربینی ، علمی ، آموزشی ، قرآنی و سرود را یکی از فعالیت های امورتربیتی دانست و گفت: اداره کل آموزش و پرورش استان سمنان معتقد به نوآوری در امور تربیتی است.ک/2
1536/599/608
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




08/12/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 100]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن