تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):دانش منافق در زبان او و دانش مؤمن در كردار اوست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820564259




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حضور عقیدتی سیاسی، ضامن حیات معنوی نیروهای مسلح است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

حضور عقیدتی سیاسی، ضامن حیات معنوی نیروهای مسلح است رشتخوار - ایرنا - رییس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی خراسان رضوی گفت: حضور و فعالیت عقیدتی سیاسی، ضامن حیات معنوی نیروهای مسلح به ویژه نیروی انتظامی است.


حجت الاسلام حسین حکمتی پور امروز در مراسم معرفی رییس جدید عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی رشتخوار افزود: رشد و گسترش فرهنگ و ارزش های اسلامی در ناجا و دیگر نیروهای مسلح بر اساس معیارها و ضوابط اسلامی، تدابیر و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب، وظیفه و ماموریت سربازان بی ادعای عقیدتی سیاسی در لباس مقدس روحانیت است.
وی با اشاره به نقش روحانیون در صیانت از اعتقادات و باورهای دینی مردم، حضور روحانیون را در حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی موثر دانست و گفت: نیروی انتظامی، عقیدتی سیاسی و دیگر نیروها همه باید به صورت بسیجی در ترویج فرهنگ اسلامی و تبین قرآن در امور زندگی و جامعه بکوشند.
وی افزود: حمایت مردمی باید پشت سر نیروهای مسلح باشد و نباید فاصله بین مردم و این نیرو ایجاد شود.
رییس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی خراسان رضوی گفت: تدین و باور دینی مامورین انتظامی باید زبان زد باشد تا بتواند اعتماد مردم را حفظ کرده و در راه خدمت به آنان از آن بهره ببرد.
وی افزود: خدمت به مردم بدون باورهای دینی و اخلاقی ممکن نیست لذا هر چه مامورین انتظامی و خانواده های آنان متکی به دین و ارزش های انقلابی به ویژه ولایت فقیه باشند و این آرمان ها عمق و ریشه بیشتری در آنان داشته باشد، خدمتشان در جامعه، صادقانه تر و آثار و برکات آن برای نظام بیشتر خواهد بود.
در این مراسم طی حکمی حجت الاسلام صادقی به عنوان رئیس جدید اداره عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی رشتخوار معرفی و از زحمات حجت الاسلام سلطانی قدردانی شد.
حجت الاسلام سلطانی به عنوان رییس عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی خواف منصوب شده است./2
2718 /664

: ارتباط با سردبير


[email protected]




08/12/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 73]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن