تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 7 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):سه چيز است كه اگر مردم آثار آن را مى‏دانستند، به جهت حريص بودن به خير و بركتى ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818845443




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پلیس با چهارشنبه سوزان و قانون شکنان برخورد قانونی می کند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

پلیس با چهارشنبه سوزان و قانون شکنان برخورد قانونی می کند زنجان- ایرنا- جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان گفت: پلیس با چهارشنبه سوزان، برهم زنندگان آرامش شهروندان و قانون شکنان برخورد قانونی خواهد کرد.


سرهنگ مراد جعفری روز چهارشنبه با بیان این مطلب به خبرنگار ایرنا افزود: پلیس زنجان با چهارشنبه سوزان و کسانی که فرصت همدلی را به تهدید سلامت بهداشت روان و حتی آرامش شهروندان و قانون شکنی تبدیل می کنند برخورد قانونی خواهد کرد.
وی بابیان اینکه شهروندان باحوادث ناگواربه استقبال بهار نروند ابرازکرد: بانزدیک شدن به روزهای پایانی سال به بهانه چهارشنبه سوری و انجام اقدامات خطرآفرین و استفاده از مواد آتش زا عید را به کام خود و دیگران تلخ نکنند.
جعفری یادآورشد: در آموزه های دینی ما، مزاحمت برای مردم گناه شمرده شده و همه از آن نهی شده اند.
وی خاطرنشان کرد: همشهریان باید مواظب باشند و با استفاده از موادمنفجره و آتش زا به گناه و جرم آلوده نشوند.
جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان گفت: خانواده ها نقش کلیدی دربحث پیشگیری از حوادث چهارشنبه آخر سال دارند و باید فرزندان خود رااز اقداماتی که به آزار و اذیت شهروندان منجر می شود برحذر دارند.
جعفری افزود: بهتر است خانواده ها به فرزندان خود یادآوری کنند، سال های گذشته کم نبودند افرادی که سلامت خود را در این بازی باخته و یا آتش به سلامت دیگران انداخته و به عاقبت جرم و گناه خود گرفتار آمدند، پس برای اینکه به آن سرنوشت دچار شوند مراقب رفتار خود باشند.
وی خاطرنشان کرد: در راستای پیشگیری از حوادث تلخ چهارشنبه آخر سال و مبارزه با توزیع کنندگان مواد محترقه، پلیس اطلاعات و امنیت زنجان با اجرای طرح های مختلف موفق به کشف 290 هزارو 547 عدد مواد محترقه شد.
7325/596
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




08/12/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 109]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن