تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 11 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):خدا را نشناخته آن که نافرمانی اش کند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803203360




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سردار کشوری: وضعیت وقوع جرایم خشن در استان کرمانشاه نگران کننده نیست


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

سردار کشوری: وضعیت وقوع جرایم خشن در استان کرمانشاه نگران کننده نیست کرمانشاه - ایرنا - فرمانده انتظامی استان کرمانشاه با بیان اینکه وضعیت وقوع جرایم خشن در این استان نگران کننده نیست، گفت: پس از سرقت مسلحانه 26 مرداد سال 90 از بانک سپه کرمانشاه تاکنون تنها یک فقره سرقت مسلحانه منجر به قتل (جرایم خشن) داشته ایم که آن هم بسرعت کشف و عوامل آن دستگیر شدند.


سردار سرتیپ 2 ˈکریم کشوریˈ روز پنجشنبه در پاسخ به سوال خبرنگار ایرنا در خصوص میزان وقوع جرایم خشن در این استان افزود: وقوع چنین جرایمی در این استان با اتخاذ تدابیر لازم از سوی پلیس و همکاری مردم در مقایسه با دیگر مناطق کشور، جرایم خشن نداریم.
وی تاکید کرد: بیشتر جرایمی که در مناطق مختلف این استان روی می دهد جرایم و سرقت های خرد است که پیوسته با تلاش شبانه روزی عوامل انتظامی و مشارکت و همراهی مردم کشف و مجرمان و متخلفان نیز دستگیر و تحویل مراجع قضایی می شوند.
سردار کشوری، در خصوص اجرای طرح های انتظامی در ایام پایانی سال اظهار کرد: طرح تشدید مقابله با سرقت در معابر شهری و مراکز تجاری شلوغ آغاز شده و تا پایان تعطیلات نوروزی نیز ادامه دارد.
به گفته وی، پلیس بصورت ویژه بر روی این طرح تمرکز کرده و با افزایش گشت های موتوری، پیاده، خودرویی و گشت های محسوس و نامحسوس همه تلاش خود را برای تامین امنیت مردم در روزهای پایانی سال بکار گرفته است.
رییس پلیس استان کرمانشاه گفت: البته برای هر چه بهتر اجرا شدن این طرح نیاز به آگاه سازی مردم و آموزش آنها داریم که با کمک رسانه ها از جمله رسانه ملی در این استان برای این منظور اقدام کرده ایم.
وی یادآور شد: مردم هم باید در خصوص محافظت از اموال خود تدابیر امنیتی لازم و مورد تاکید پلیس را اتخاذ کنند چرا که در بخش سرقت خودرو 70 تا 80 درصد سرقت ها به دلیل بی احتیاطی صاحبان خودرو روی می دهد.
سردار کشوری افزود: برای اثرگذاری بهتر این طرح (طرح مقابله با سرقت) همه یگان های پلیس از جمله کلانتری ها، یگان امداد، نیروهای ستادی و سایر نیروهای رده های مختلف انتظامی بکار گرفته شده اند تا طرح آثار مطلوبی داشته باشد.
وی خاطرنشان کرد: بخش مهمی از سرقت های خرد توسط افراد معتاد انجام می شود از این جهت، با هماهنگی شورای مواد مخدر قصد داریم معتادان خیابانی، کارتن خواب و ولگرد را جمع آوری کرده و در مراکزی که برای این منظور پیش بینی شده نگهداری کنیم.
فرمانده انتظامی استان کرمانشاه اضافه کرد: تلاش می کنیم مردم با احساس امنیت بیشتری ایام تعطیلات نوروزی امسال را سپری کنند هر چند برای تحقق این مهم به مشارکت و همکاری مردم نیاز داریم.
وی تصریح کرد: در راستای اجرای طرح مقابله با سرقت، پاکسازی برخی محلات شهری که زمینه ساز اجرای این طرح ویژه هستند را بزودی آغاز می کنیم تا سارقانی که از دید و تیررس پلیس مخفی مانده اند، شناسایی، دستگیر کرده تا با همکاری دستگاه قضایی به سزای اعمالشان برسند.ک/3
9102/567
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




08/12/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 52]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن