تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):به من ايمان نياورده است آن كس كه شب سير بخوابد و همسايه اش گرسنه باشد. به من ايمان ن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815363500




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

طرح ساماندهی دستفروشان شهر مامونیه زرندیه اجرا شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

طرح ساماندهی دستفروشان شهر مامونیه زرندیه اجرا شد ساوه- ایرنا- عضو شورای اسلامی شهر مامونیه زرندیه گفت: طرح جمع آوری و ساماندهی دستفروشان این شهر اجرا شد.


ˈمحمد رضا خلج معصومیˈ روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این طرح با هدف کاهش ترافیک شهری، تسهیل در عبور و مرور شهروندان و جلوگیری از فروش اقلام خوراکی توسط چرخ دستی های غیرمجاز در معابر این شهر انجام شد.
وی بیان کرد: بر اساس بند 20 ماده 55 قانون شهرداری ها، هر گونه سد معبر، دستفروشی و فروش اجناس توسط خودروهای دوره گرد و چرخ دستی ها در سطح شهر تخلف محسوب می شود.
وی گفت: همزمان با اجرای طرح ساماندهی دستفروشان، چهار بازار در سطح شهر مامونیه برای استقرار خودروها و افرادی که از این طریق امرار معاش می کنند اختصاص یافته است.
خلج معصومی ادامه داد: دست فروشان و دوره گردان می توانند با مراجعه به بازارهای روز پیش بینی شده در این شهراقدام به فروش اجناس خود کنند.
وی اجرای موفق طرح ساماندهی دستفروشان را در گرو همکاری شهروندان دانست و افزود: این طرح با همکاری نیروی انتظامی، پلیس راهور، اصناف و شهرداری مامونیه اجرا شد.
زرندیه دارای چهار شهر مامونیه، پرندک، زاویه، خشکرود و رازقان است که مامونیه مرکز این شهرستان است.ک/3
7338/686
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




08/12/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 59]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن