تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 9 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):هر كس ماه رمضان يك آيه از كتاب خدا را قرائت كند مثل اينست كه درماههاى ديگر تمام قرآن را...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802745271




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تاکید شمخانی بر ضرورت افزایش همکاری های منطقه ای


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: تاکید شمخانی بر ضرورت افزایش همکاری های منطقه ای
کد خبر: ۳۸۲۵۶۵
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۲ - ۲۰:۰۱ - 26 February 2014




دبیرکل سازمان همکاری‌های شانگهای عصر چهارشنبه با دبیرشورای عالی امنیت کشورمان دیدار کرد.

به گزارش مهر دیمیتری مزینساف دبیرکل سازمان همکاری شانگهای عصر امروز چهارشنبه با علی شمخانی دبیر شورای عالی امنیت کشورمان دیدار کرد.

در این دیدار نماینده مقام معظم رهبری در شورای عالی امنیت ملی ضمن تاکید بر ضرورت بهره گیری از ظرفیت همکاری های منطقه ای در مسیر توسعه امنیت، شکوفایی اقتصادی، و افزایش پیوندهای راهبردی اظهار داشت: سازمان همکاری شانگهای با در اختیار داشتن قابلیت های ارزنده می تواند علاوه بر نقش موثر در حل مشکلات منطقه ای گام های موثری در حل مسائل و چالش های فرا منطقه ای و جهانی بردارد.

شمخانی با اعلام آمادگی جمهوری اسلامی ایران برای گسترش دامنه همکاری های صمیمانه با سازمان همکاری منطقه ای شانگهای گفت: کشورهای عضو این سازمان علاوه بر موضوعات اقتصادی، حمل و نقل، ترانزیت و انرژی لازم است در موضوعاتی چون مبارزه با تروریسم، تولید و قاچاق مواد مخدر و حضور نیروهای فرامنطقه ای در منطقه و تایید امنیت کشورهای عضو دارای ارتباطات و تعاملات عمیق و راهبردی باشند.

دبیر شورای عالی امنیت ملی با اشاره به پایان جنگ سرد و فروپاشی نظام دوقطبی افزود: امروز عصر بازگشت ملت ها به توانمندی های بومی است و بر این اساس سازمان های منطقه ای می توانند در آزادسازی و هدایت توان کشورهای عضو و تقویت اقتدار ملی آنها نقش تعیین کننده ای داشته باشند.

شمخانی با تاکید بر اراده سیاسی جمهوری اسلامی در خصوص پیگیری راهبرد گفتگو در پرونده هسته‌ای، برخی اظهارات و اقدامات نابخردانه از سوی عوامل ضد ثبات در منطقه را مخل دستیابی به راه حل جامع عنوان کرد و اظهار داشت: ایستادگی، استقلال جویی و اتکا به قدرت و ظرفیت های ملی، الگوی راهبردی جمهوری اسلامی در مواجهه با تهدیدات و چالش های امنیتی است.

نماینده مقام معظم رهبری در شورای عالی امنیت ملی اعلام داشت: ایران آماده است در تدوین راهبرد 2025 سازمان و مقابله با چالش های پیش رو حضوری فعال داشته باشد و در کنار سایر اعضا به تقویت بیش از پیش سازمان کمک نماید.

دبیرکل سازمان همکاری شانگهای نیز در این دیدار با اشاره به تعامل سازنده ایران در پرونده هسته ای، موفقیت های کسب شده در این حوزه را حاصل درایت، هوشمندی و استقلال مسئولین جمهوری اسلامی عنوان کرد و افزود: بی شک اتخاذ این راهبرد از سوی ایران تاثیر قابل توجهی در افزایش ثبات و امنیت در منطقه و در سطح بین المللی خواهد داشت.

وی با دعوت از ایران برای افزایش مشارکت در فرآیندهای کارشناسی و اجرایی سازمان همکاری شانگهای اظهار داشت: تحولات سیاسی و امنیتی در سطح منطقه طی سال های گذشته نشان داده است که امنیت پایدار تنها در سایه همکاری های منطقه ای ایجاد خواهد شد و حضور نیروهای فرامنطقه ای به بهانه تامین امنیت تنها به توسعه ناامنی منجر خواهد شد.

 











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 30]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن