تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 7 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):داناترين مردم كسى است كه دانش ديگران را به دانش خود بيفزايد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818809369




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

معاون وزیر کار: بهای بیکاری بسیار سنگین است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

معاون وزیر کار: بهای بیکاری بسیار سنگین است تهران - ایرنا - معاون توسعه و کارآفرینی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی معتقد است: بهای بیکاری بسیار سنگین و ضروری است برای ایجاد اشتغال به برنامه ریزی بلندمدت بیاندیشیم.


به گزارش خبرنگار اقتصادی ایرنا، حسن طایی روز چهارشنبه در نشست علمی که از سوی موسسه کار و تامین اجتماعی در محل وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزار شد، افزود: بازار کار همواره نیازمند برنامه ریزی بلندمدت و مستمر است.
وی یادآور شد: زمانی که در مورد یک انسان صحبت می کنیم باید انسان به عنوان نهاده تولید را مورد توجه قرار دهیم. انسان به عنوان یکی از نهاده های تولید با سایر نهاده ها متفاوت است زیرا رضایتمندی او باعث افزایش بهره مندی خواهد شد.
طایی ادامه داد: انسانی که 30 سال کار می کند در واقع 30 نفر سال است که باید برای او در نظر گرفته شود و باید برای مدت زمانی که کار می کند برای او برنامه داشته باشیم.
به گفته معاون توسعه و کارآفرینی، اشتغال دارای یک وجه تولید و وجه دیگر درآمد است که در موضوع تولید باید به وجوه انسانی آن توجه داشته باشیم.
وی با اشاره به ایجاد مشاغل خانگی گفت: از زمانی که تصدی معاونت اشتغال در وزارتخانه را عهده دار شده ام به اهمیت مشاغل خانگی بیشتر پی برده ام و هم اکنون با توجه به مجموع جهات بحث بازار کار از خانه تا کارخانه را پیگیری می کنم.
طایی خواستار بررسی مدلهای بومی در توسعه اشتغال شد و گفت: در این بررسی می توان مشاغل خرد تا کلان را مورد بررسی و پژوهش قرار داد.
در این نشست علمی اکبر نجاحی مدلهای بومی کسب و کارهای خانگی در ایران را ارائه داد.
اقتصام(3)9123**1558
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




07/12/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 156]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن